![]() |
|
Citat:
Gött att du liveade den till 10gånger degen! :) |
Citat:
Gillar ditt Sheet! Grattis till dina finska lir! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Men kul när det går bra! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jobba, Jobba |
Spurs ställer upp med två anfallare plus VdV och Modric . Jag lassar in lite mer på -1.5 och även en liten slant på -3
|
Citat:
|
Oraklet säger 3-0 elr 4-0 totts och osäkert 2-2 city matchen :)
Hehe, vi får väl. |
Blir att livea gratis -1 Man C
|
Fick ett spelförslag om nedanstående spel skickat till mej. Killen har tydligen satt 15 av dom 17 senaste spelen så varför inte prova?
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Virginia Tech +3.0 Michigan v Virginia Tech(Handikapp) 04/01/2012 Ingen 1.90 Levande |
Hyfsad kväll vi har haft va?:KO:
Det känns riktigt bra att vi kan hjälpa varandra att skrapa ihop ett par kronor:thumbup: Härligt jobbat, keep it up! Jag har skrapat ihop en basketdubbel inatt men ser man till senaste natten så kanske man borde avstått:cry: Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 South Dakota +8.5 South Dakota @ Western Illinois(Handikapp) 04/01/2012 Ingen 1.90 Levande 2 CHI Bulls -9.5 ATL Hawks @ CHI Bulls(Handikapp) 04/01/2012 Ingen 1.90 Levande Nu skall jag slänga ett öga på natthockeyn Jag hittade allt ett par matcher: 1 Över 5.5 DET Redwings @ DAL Stars(Totalt) 04/01/2012 Ingen 2.00 Levande 2 WAS Capitals CAL Flames @ WAS Capitals(Matchodds 1-X-2) 04/01/2012 Ingen 1.90 Levande |
Riktigt fin dag idag. +13-14 units även om man lyckades klanta till det totalt med det där freebetet så man inte fick nån nytta av det. Tog du -1 Maijadona? Kollar av dina NHL-spel sen då Pejsson. Extra bonus att dubbeln med Ässät och underspelet i Millwall matchen satt där den skulle också. Snyggt jobb med norgehockeyn idag! Nu håller vi det på denna vinstnivån även fortsättningsvis tycker jag :p
Sorry att jag jinxade tottenhamspelet. det var inte meningen, jag looooooovar |
|
|