![]() |
|
Citat:
Alla europeiska ligor rättas efter full tid. |
Citat:
Fick +0 till 2.40 förut nämligen :innocent: |
Citat:
|
säker på att det inte är +0.0?
Då är det samma sak som rak vilket jag tror du spelat |
Det verkar svårt att få bekräftat huruvida Lundström står för AIK eller ej. Ser ut att bli ett sent beslut från Melins sida.
Citat:
|
Citat:
http://stats.swehockey.se/gameonline/65463/LineUp <-- nu är det bekräftat också! |
Updaterat min rek med skadeinfo.
Må bästa lag vinna! |
Kör en 0-0 match idag också och det får bli Udinese-PAOK. Di Natale saknas och då är Udinese ganska harmlösa. Däremot har man ett stensäkert försvar. Grekerna kommer garanterat spela för 0-0 och det brukar greker vara riktigt bra på.
1u till 9.00 hos ladbrokes. |
YEAHsoo.. det här var ju inte bästa dagen nånsin direkt.. Först skiter sig Home hemma, sen får Lakhiwya rött i 19' minuten, min bil som skulle säljas lortades ner totalt av snöplogen och köparen som skulle ha bilen dök aldrig upp. Och DESSUTOM har jag varit å storhandlat i flera timmar med en gnällig flickvän... GAAAAAAAAH
|
Hörni gubbar och gummor. Almtuna-Västerås kl 19:00 är väl rätt bra?
Almtuna har äntligen kommit igång med målskyttet och har inte förlorat under FT på minst 6 matcher. Jag spelar 1u på X2 till 2.1 |
AZ Alkmaar till 2.05 lirar jag. Otroligt hemmastarkt gäng och även om många på internationella forum har skrikigt Anderlecht så var det innan beskedet kom - Suarez lirar inte...
|
0 - 0
2nd Half 86' Ismail 1 - 0 Den ettan satt jag å lurade på länge, 6.50 hade den gett. Hur fan kan man ha en sån här dag efter den dagen jag hade igår? Är ju som att pissa i motvind i en monsun.. |
Någon som kan trolla fram stream till DIF-AIK? :)
|
Okey grabbar hur ser United matchen ut? ska man trycka på de röda??? Uppställningen ser iallafall bra ut
|
Citat:
|
|
|