![]() |
|
Jag hänger med i Jordanien, det lät spännande :) -1.5 för mig.
|
Citat:
|
Citat:
Drick för mig också ikväll! Dock gillar jag inte öl så ta ett par ordentliga groggar för mig!:drunk: |
Kör ett litet bet i polska ligan också. Dåliga väderförhållanden tyder på en målfattig historia. Däremot är bortalaget ett par klasser bättre och reder nog ut en målsnål seger.
Ogiltigt spel-ID: 797687 |
Citat:
Will do, och nu hoppas vi på en 5-0a till Al Wehdat! EDIT: dem ligger givetvis under tidigt i första halvlek, för när jag rekar något så är det dödsdömt ifrån start. Ja nej men nu får den flytande glädjen ta över! |
1-0 det var ingen rolig början....... jaja långt kvar!
Jobba jobba jobba |
alltså, jag tänker aldrig mer reka nånting.. det är ju helt otroligt. Dem har släppt in 8 mål på 16 matcher, å MÅSTE MÅSTE MÅSTE VINNA emot ett bottenlag, släpper då in 2 på en halvlek och verkar totalt ur slag.. det måste ju vara mig det är fel på...
|
Citat:
|
men att dem alltid ska behöva spela så otroligt dåligt när jag rekar dem... samma jämt ju.
|
Jag ger mig på en franskdubbel
Spel 79 Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning Guingamp-0.5 @ 1.90 Sedan @ 1.83 Doubles, 1 Spel * 300,00 kr 17/02/2012 17:08:38 300,00 0,00 |
Citat:
|
Citat:
Ryggade Pacman idag åxå, bägge finnlagen ligger under... |
Sitter och betar igenom Maijadonas parleys framöver och tycker mej ha hittat ett litet error hos spelbolagen. Det är matchen mellan Sevilla och Osasuna där Sevilla är storfavoriter till ett odds på 1.61 mot 5,50 för Osasuna.
Tabellmässigt så borde det nästan vara tvärtom då Sevilla faktiskt ligger 5 platser efter och spelar med 3 raka förluster i bagaget och bara har 2 p på dom 5 senaste. Osasuna har i sin tur 2 oavgjorda och 1 vinst på sina 5 senaste där vinsten kom senast mot Barcelona. Osasuna har väl Punal avstängd efter 2 gula kort men det borde inte göra hela skillnaden? Nån som har nån bra förklaring eller skall man hiva in keramiken på Osasuna till 5,50 eller kanske ett dnb till 3,75. Man får tom 2,20 för Osasuna +1 på bet365. Info någon? |
Citat:
|
Bortaseger och bara två mål i Polen. Bra start på kvällen :)
|
|
|