Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

Norrman90 2011-11-11 12:07

Jag tycker det känns som ett säkert spel, jag går in med det som är kvar av min lön från förra månaden ;) ;) :rolleyes:

Maijadona 2011-11-11 12:10

Citat:

Ursprungligen postat av Norrman90 (Inlägg 150075)
Jag tycker det känns som ett säkert spel, jag går in med det som är kvar av min lön från förra månaden ;) ;) :rolleyes:

Haha brukar du också hänga på RoK :drunk:

Jakob10 2011-11-11 12:13

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 150072)
Tack Jakob10 . Ju mer jag tänker på matchen ju bättre känns den . så jag gick precis in och dubblade insatsen.

Snacka om att jinxa sig själv............

Haha, håller tummarna för din skull ;)

Tallroth 2011-11-11 12:42

Du har koll på skadeläget i Irland va? Oviss match ..

Maijadona 2011-11-11 12:51

Citat:

Ursprungligen postat av Tallroth (Inlägg 150086)
Du har koll på skadeläget i Irland va? Oviss match ..

Irland har O`Shea skadad vilket jag ser som ett stort avbräck , även Doyle skulle kunna starta matchen . dock ser jag spelare som Best och Long snäppet sämre än både Walters och Keane som nu troligtvis kommer starta i anfallet , speciellt Best tycker jag lika gärna kan vara kvar hemma.

Maijadona 2011-11-11 15:42

Dagens EU Tips . Hoppas förra veckans tur håller i sig!

Europatipset
System: M 288
Matcher Rätt rad Mitt system
1. Danmark - Sverige 1
2. Bosnien-H - Portugal 1
3. Estland - Irland 2
4. Tjeckien - Montenegr 1 X 2
5. Turkiet - Kroatien 1
6. Uruguay - Chile 1 X
7. Belgien - Rumänien 1
8. Grekland - Ryssland 1 2
9. Cypern - Skottland 1 2
10. Frankrike - USA 1 X
11. Holland - Schweiz 1 X
12. Polen - Italien 1
13. Ukraina - Tyskland 1 X 2

Maijadona 2011-11-12 10:48

Hyfsatt rätt ute igår, halva insatsen tillbaka på bosnien matchen. Var rädd för 0-0 och farhågorna besannades tyvärr... Var även orolig för 0-0 i Irland matchen men där va det iinget snack om saken . även om det inte blev något mål på hörna så visade det sig att min spådom om nick mål sann iaf.

Nu ska jag sätta mig ner och fila på dagens spel innan jag går ner på fotbollsplanen och lira lite med barnen mina.


En tiltad upplevelse igår: Var ute med några kompisar och slog runt igår. Halv två ringer min fru och säger att jag måste komma hem, Varför det frågar jag ??? Jo för att en av mina kompsar som jag va ute med hade hoppat in i en taxi och åkt hem till mig och börjat spy ner hela nerevåningen . Frun och barnen hade låst in sig uppe i sovrummet :omfg: När jag väl kommer hem hittar jag kompisen endast iklädd kallsonger liggandes på vardagsrumsgolvet i sina egna spyor ( skall tilläggas att han är en riktig koloss på närmare 170 kilo)

Hoppas ni andra hade en lite mindre dramatisk kväll :cheers:

Maijadona 2011-11-12 18:03

Går snart in med 500 på spanien vinst. kollar om det blir några byten under det fem första i andra halvlek. ser det bra ut så prövar jag , hoppas kunna få 2.5 gånger degen

Jakob10 2011-11-12 18:10

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 150404)
Går snart in med 500 på spanien vinst. kollar om det blir några byten under det fem första i andra halvlek. ser det bra ut så prövar jag , hoppas kunna få 2.5 gånger degen

Tro mig, om du gör det så går spelet in.
Capello sa innan matchen att han skulle göra 6 byten och i Spanien så kommer säkert Cesc, Cazorla & Navas/Mata komma in.

Maijadona 2011-11-12 18:39

1 (Nuvarande resultat 1-0) Spanien -0.5 England v Spanien
(Fler Asian Handicap) 12/11/2011 Ingen 2.375 Levande
Insats: 500,00 Vinst: 687,50 Utdelning:

Total insats: 500,00 Total utdelning: 0,00
Missade början och det va ju bra:-) blir x2 nu ist .

en hundring på vändning oxå till 11gånger

Wagner 2011-11-12 19:43

Tur att frugan hann låsa in sig då. Med tanke på klädseln menar jag. :evilgrin39:

Nu väntar vi på foton av han på golvet. :popcorn:

Wagner 2011-11-12 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 150298)
Nu ska jag sätta mig ner och fiila på dagens spel innan jag går ner på fotbollsplanen och lirar lte med barnen minna.

Du var väl knappt nykter när du knåpa ihop det här heller? :D

Maijadona 2011-11-12 19:57

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 150412)
Tur att frugan hann låsa in sig då. Med tanke på klädseln menar jag. :evilgrin39:

Nu väntar vi på foton av han på golvet. :popcorn:

Haha , ja det var verkligen tur! Hade nån av ungarna sett han hade det gått åt många psykolog timmar innan de hade varit fungerande människor igen ;-) Fast de hörde han kan jag lova, frugan smsade mig när jag va på väg hem "Nu ligger han nere och det låter som om han spyr upp sina innälvor" En ganska kul grej är att när han kom och banka på dörren öch frugan öppnade så hade han en plastpåse med sig som han höll i ena handen framför sig.

Frugan- Vad har du i den påsen ? är det spy??????

Kompisen- Ja.....tyvärr

( började filma han inatt faktiskt men slutade ganska snabbt, blev orolig att kameran skulle självförstöra sig :-) )


Hur lyckades Spanien inte göra mål sista kvarten?

Maijadona 2011-11-12 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 150414)
Du var väl knappt nykter när du knåpa ihop det här heller? :D

Nä, man blir som man umgås heter det väl ?:holms:

Fast den tråkiga förklaringen är att "i" tangenten är sönder och man måste slå på den hårt för att den ska funka och då blir det ibland dubbelslag och ibland inget alls :innocent:

Jakob10 2011-11-12 20:12

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 150416)
( började filma han inatt faktiskt men slutade ganska snabbt, blev orolig att kameran skulle självförstöra sig :-) )

Hahahaha självförstöra sig :whoco5: :p

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 150416)
Hur lyckades Spanien inte göra mål sista kvarten?

Att de inte ens gjorde ett enda mål är en större fråga.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved