Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

fireas 2012-02-22 22:22

hHhh DÄR KOM DET

Jinx 2012-02-22 22:34

Citat:

Ursprungligen postat av fireas (Inlägg 171810)
hHhh DÄR KOM DET

du var aldrig orolig va?:lol:

Maijadona 2012-02-22 22:36

Vi sätter bomben i ramen tyvärr så missar vi reducerngen på att de skulle bli minst 2 mål i Basel.........

11 rätt på eu om jag inte räknat fel iaf och 2 286 kr att dela på. Riktigt nära 13 rätt den här gången!

ps Det var väl ingen som oroade sig för Marseille? :D

abber 2012-02-22 22:36

edit

Pejsson 2012-02-22 22:37

11 rätt på tisdagsmyset.....Tackar
Maijadona och Djungelhjul :hattenav:

fireas 2012-02-22 22:38

HAHAHA, marseille sätter den.. asså haha..

Det var en riktig kul bomb... konstig omgång !

Fan va kul den va hehe.

EDIT:

Herregud, glömde ju bort stryktipset!!

Startar ny tråd imorgon i vårt forum killar. Men då jag reser på Fredag kväll till Paris över helgen ( fick en härlig resa med flickvännen i födelsedagspresent:) så kommer jag att lägga min rad på fredag.

Tankar kommer imorgon och om jag hinner, skaderapporter på fredag.

Pacman 2012-02-22 22:39

Lyckades själv pricka in 2072 i odds på Unibets Superscore för 126 spelade kronor så får vara nöjd med kvällen :) Nu var det ju väldigt nära att det hade blivit fler mål i Baselmatchen så lite stolpe ut där för er kan man säga.

Pejsson 2012-02-22 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 171813)
Vi sätter bomben i ramen tyvärr så missar vi reducerngen på attde skulle bli minst 2 mål i Basel.........

11 rätt på eu om jag inte räknat fel iaf och 2 286 kr att dela på. Riktigt nära 13 rätt den här gången!

Med den formen ni ligger inne med nu så sitter snart storvinsten.
Hoppas ni kör fler gånger för ni äger :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana:

Maijadona 2012-02-22 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 171815)
11 rätt på tisdagsmyset.....Tackar
Maijadona och Djungelhjul :hattenav:

Vi som ska tacka för förtroendet! :hattenav:
Men som sagt sablar va när vi var att sätt 13. 11 rätt två gånger irad nu får ses som ett bra snitt iallafall:innocent:

:cheers::cheers:

Pejsson 2012-02-22 22:41

Citat:

Ursprungligen postat av Pacman (Inlägg 171817)
Lyckades själv pricka in 2072 i odds på Unibets Superscore för 126 spelade kronor så får vara nöjd med kvällen :) Nu var det ju väldigt nära att det hade blivit fler mål i Baselmatchen så lite stolpe ut där för er kan man säga.

Stort grattis Pacman

Maijadona 2012-02-22 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av fireas (Inlägg 171816)
HAHAHA, marseille sätter den.. asså haha..

Det var en riktig kul bomb... konstig omgång !

Fan va kul den va hehe.

EDIT:

Herregud, glömde ju bort stryktipset!!

Startar ny tråd imorgon i vårt forum killar. Men då jag reser på Fredag kväll till Paris över helgen ( fick en härlig resa med flickvännen i födelsedagspresent:) så kommer jag att lägga min rad på fredag.

Tankar kommer imorgon och om jag hinner, skaderapporter på fredag.

Godisgris ! Det låter härligt...... Ska tjejen också vara med:ful:

abber 2012-02-22 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 171819)
Vi som ska tacka för förtroendet! :hattenav:
Men som sagt sablar va när vi var att sätt 13. 11 rätt två gånger irad nu får ses som ett bra snitt iallafall:innocent:

:cheers::cheers:

Måste säga att ni är grymma!!! Tredje gången gilt... Blir det något bolagsspel på stryktipset?

asaprocky 2012-02-22 22:50

Riktigt nära ikväll, och otur med Basel. Men så jävla bra jobbat Maijadona och djungelhjul - tungt!!! Kul att få vara med :cheers:

Maijadona 2012-02-22 22:51

Citat:

Ursprungligen postat av abber (Inlägg 171822)
Måste säga att ni är grymma!!! Tredje gången gilt... Blir det något bolagsspel på stryktipset?

Tackar och bockar för berömmet. Tänk bara om jag och djungelhjul hade tagit varsin av de spikar vi ville ha. Djungel ville spika ManC och jag va sugen på Birmingham. Hade vi gjort det hade 13 rätt och nästan en halv miljon legat inne på bolagssaldot nu....

Som jag skrev tidigare i veckan är jag sugen på ett strykbolag i helgen efterssom det är dubbeljackpott. Andelen där kommer kosta 250kr tänkte jag ( engångsföretelse annars tycker jag en 100 är bra nivå att ligga på.

Några synpunkter på det?
PMa mig om ni är sugna.:thumbup:

Maijadona 2012-02-22 22:52

Citat:

Ursprungligen postat av asaprocky (Inlägg 171826)
Riktigt nära ikväll, och otur med Basel. Men så jävla bra jobbat Maijadona och djungelhjul - tungt!!! Kul att få vara med :cheers:

Kul att du var med och grattis till ditt första inlägg! Välkommen både till sharps/spelboken och bolagen!:clap: