![]() |
|
Citat:
Va ett tag sen man såg dig här! hur går det med portföljen ?=) |
Nej, usch jag ångrar mig nu när jag ser att Miskovski är läsarnas favvo...men gjort är gjort.
|
Ja, man skulle hållit i hatten :)
|
Citat:
2011 (rekade endast maj-dec): +312,7 units på 302 spel ROI: 117% 2012: +52,0 units på 58 spel ROI 114% Alla spel lagda med 1-10 units och snittet är 6,2 unit/spel :) Jag är här en del även fast jag inte skriver så mycket om egna spel utan mest kommenterar andras spel och lägger till information som saknas i folk funderingar :) (Ta resten i pm om du undrar något mer) |
Godnatt på er! Inbjudningarna till EU-Boilaget kommer imorgon, kan finnas någon plats kvar om man är sugen
Jag lägger en parley som jag inte råder någon att rygga ( haha med tanke på min parley form så är det väl ingen risk att någon gör det heller;) Spelar den för att ha chans att vinna en tävling jag är med på. Spoiler:
|
är det samma bolag, eller kör ni annat för eu?
usch vaknar alltid 8.00 när jag är bakis... slår aldrig fel |
Citat:
Ïnte skoj att vara bakrus jokkey. Jag har blivit en såan orutinerad drinkare att jag känner mig bakrus i flera dagar efter ett kalas:whistling: Men det kan det vara värt:smoke: |
Citat:
du förvaltar väl vinstpengarna från igår ännu bättre idag :rolleyes: |
Citat:
Strykbolaget var egentligen tänkt som en engångshändelse pågrund av jackpotten men om det blir ett "sug" efter det kunde man köra nästa lördag men med 100/andel. Räcker att köra högre andelspris vid speciella tillfällen:) |
Dagens trippel blir Liege, PSV och Twente.
|
Dags att så smått titta på EU-tipset. 2 x 11 rätt har vi haft, idag siktar vi högre :)
|
vilket program kör du djungel?
|
Citat:
|
Härligt grabbar!
Plats 28 i lag-SM nu! 2 rätt ifrån finalen, det ska vi fixa! |
Citat:
|
|
|