Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

djungelhjul 2012-02-26 11:59

Ser värde i 8.00 på Schalke idag. Bayern är inte i slag och Schalke kan mkt väl plocka hem detta.

Maijadona 2012-02-26 12:05

Citat:

Ursprungligen postat av Jensw (Inlägg 172827)
Härligt grabbar!
Plats 28 i lag-SM nu!

2 rätt ifrån finalen, det ska vi fixa!

Helt magiskt bra!:cheers:

Tar vi oss till final så hade det varit grym reklam för sharps också.

Tror knappast RoK har något lag i de främmre leden:holms:
Förövrigt stor humor igår på "planket" när Milan och Juve spelade:drunk:

Edit Spelar AM hemma mot Barca idag 250x7

Blir inget "dagens spel" idag. På tok för trött och sliten plus att min energi får gå åt till E-bolaget;)

djungelhjul 2012-02-26 12:08

Hur går den här kunskapsfinalen till? Jag ihop med Maijadona kan nog allt och jag är säker på att ni andra är minst lika bra :)

Maijadona 2012-02-26 12:13

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 172838)
Hur går den här kunskapsfinalen till? Jag ihop med Maijadona kan nog allt och jag är säker på att ni andra är minst lika bra :)

Ödmjukhet är en dygd:innocent:

djungelhjul 2012-02-26 12:16

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 172840)
Ödmjukhet är en dygd:innocent:

Det var väl ödmjukt? Skrev ju att de andra kan minst lika mkt :)

Jensw 2012-02-26 12:16

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 172838)

Kunskapsfinalen kommer att vara i Stockholm ( vet inte datumet ännu men finns på sidan).
Kan luska fram förra årets frågor till vårat forum om det är aktuellt efter nästa vecka. ( Så ser ni vilket typ av frågor det är)
Men det är typ 10 frågor i stil med ( Hur många guldbollar har zlatan?, När spelades första pl matchen? osv)

Jag föreslår att vi tar en omröstning senare då alla i vår grupp är mer än kapabla att åka.
(Själv kommer jag inte att vara med i omröstningen då jag helt enkelt inte kommer att vinna detta åt oss)

djungelhjul 2012-02-26 12:18

Citat:

Ursprungligen postat av Jensw (Inlägg 172842)
Kunskapsfinalen kommer att vara i Stockholm ( vet inte datumet ännu men finns på sidan).
Kan luska fram förra årets frågor till vårat forum om det är aktuellt efter nästa vecka. ( Så ser ni vilket typ av frågor det är)
Men det är typ 10 frågor i stil med ( Hur många guldbollar har zlatan?, När spelades första pl matchen? osv)

Jag föreslår att vi tar en omröstning senare då alla i vår grupp är mer än kapabla att åka.
(Själv kommer jag inte att vara med i omröstningen då jag helt enkelt inte kommer att vinna detta åt oss)

Hur många deltar då?

Maijadona 2012-02-26 12:19

Citat:

Ursprungligen postat av Jensw (Inlägg 172842)

Du har varit bäst i laget två vekor i rad nu! Starkt jobbat och en stor ryggdunk!:thumbup:

Jensw 2012-02-26 12:20

13 personer i finalen varav 5 prisplatser. (1 representant för varje lag)

Jag har haft lite tur i två omgångar nu, ni är snart ifatt och förbi!:hattenav:

djungelhjul 2012-02-26 12:21

Citat:

Ursprungligen postat av Jensw (Inlägg 172845)
13 personer i finalen varav 5 prisplatser. (1 representant för varje lag)

Jag har haft lite tur i två omgångar nu, ni är snart ifatt och förbi!:hattenav:

Usch, det vågar inte jag...

:)

djungelhjul 2012-02-26 12:29

Idag är det kämpigt med EU-tipset. Men resultatet ska nog bli bra :)

Eller, vad säger du Maijadona? ;)

Maijadona 2012-02-26 12:52

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 172848)
Idag är det kämpigt med EU-tipset. Men resultatet ska nog bli bra :)

Eller, vad säger du Maijadona? ;)

Tycker att du är lite bångstyrig idag:KO:

djungelhjul 2012-02-26 13:05

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 172851)
Tycker att du är lite bångstyrig idag:KO:

Känns som om jag har en tuff kamrat idag :holms:

;)

abber 2012-02-26 13:15

när ska man ha betalat för eu tipset?

apmongo 2012-02-26 13:26

Fan också.

Hade knåpat ihop en liten trippel med Henderson, Hunt och Rampage till nattens UFC och Rampage är den jag faller på...