![]() |
|
Gussen :cheers:
Nu när United vunnit och jag vunnit pengar på Arsenal-Tottenham (livespelade ö 2.5 för lojalitetsbonusen på 365) så är det bara till att hoppas att Rayo vinner. Vilken fantastisk dag det hade varit då. United-tröjan har åkt av och istället är det Rayo-tröjan som åkt på. Heja heja! :clap: |
Citat:
|
Hoppsan 1-0 Cardiff
|
Hmm Swansea blåsta på straff och nu en i ribban... ack ack ack! We cant win em all!
|
1-1 pool kanon!
|
Nu behöver vi jobba in Sociedad och en Besiktasvändning.
|
Fast vi klarar väl oss med fiorentina och sedan X i barca?
|
Vad tror ni om Napolimatchen? Vågar man -1 på den tro??
|
Jag skulle inte spela -1 på den.... Napoli har sett trötta ut senaste tiden och har ett tajt spelschema med CL.
Inter släpper också sällan in mycket mål, brukar spela väldigt tajt på bortaplan. |
Nu jobbar vi in Besiktas!!!!!!
|
Citat:
Kan bli spännade det här!:thumbup: Tror det bara varit en oavgjord mellan Galatasary- Besiktas under de senaste 17 matcherna. Det kommer bli ett mål till! Gäller bara att det är Besiktas som gör det! Edit: Såg ni Besiktas chans i 89 minuten? Nick från 1 meter....... Som jag sa , kommer bli ett mål till |
Attans
|
men, herregud grabbar. Här får jag hjärtinfarkt medan Liverpool vinner på straffar och ni snackar besiktas.....:lol:
|
Napoli-Inter 1
Bologna-Udinese 1 Lazio-Fiorentina 2 Atletico-Barca X Så vill vi ha det för bra utdelning. |
Citat:
Har vi 13 eller 12 då? |
|
|