Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

SPADERMAN 2012-03-03 18:33

Alltid spännande att följa stryk/Europa. Ni har bra känsla och är "alltid" med, så snart kan det sitta :)

tompa87 2012-03-03 18:36

Palermo - Zlatan 0-3.. alla svennebananer som tror dem kan fotboll å säger att Zlatan är dålig och menar det kan ju suga min stortå!

Asder 2012-03-03 18:37

Håller med Spader...stort tack för vältippade bolag som ligger och sniffar på att bli riktigt bra. Min lördageftermiddag blev väldigt mycket trevligare tack vare liverättningen av bolagen.
Skål och hopp om god fortsättning:D

/Asder

fireas 2012-03-03 18:42

Vi har inte gått minus alltför mycket.

Någon som har stats på våra tips?

fireas 2012-03-03 18:44

synd att ni alla inte bor i malmö

hade varit kul o se en match varje lördag:) 10 pers på en bar . klart härligt:)

Ska fan ta o starta det med mina vänner

EDIT:

Nu vet jag varför vi inte gjort det.. Vi festar varje lördag.. duh

Maijadona 2012-03-03 19:38

Tack för alla positiva kommentarer och PM. Känns bra att ha sådana kllar som er ryggen. :hattenav:

Nu ska jag dricka mig full:cheers: Men först lägger jag ett livelir på Leeds 200x12

Ha en bra kväll alla!

Oscar 2012-03-03 19:47

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 174215)
1-2 målet var offside på RvP dock. Marginaler emot för mitt Liverpool.

Denna match var en sådan vi borde vunnit. Grattis dock.

Trots att linjedomaren var kass så hade han rätt på 1-2 målet, RVP var inte offside!

Sett till matchbilden borde Liverpool vunnit dock.

fireas 2012-03-03 19:55

Barca - Sporting snart.

Sporting +3 @ 1.875 känns ok. medelinsats på 3 u.

Man har Messi och Busquets, Villa borta för säsongen.

Abidal och Thiago är inte matchdugliga.

Väljer att liva Leeds 1X @ 6.0 med 2 u .. De pressar så hårt nu.

drughen 2012-03-03 20:34

Har varit borta ett tag men läst forumet och inte haft så mycket tid till bettingen så har gått sådär men idag var en bra speldag! + 50u (skönaste spelet idag torquay 2.5u till 5.2) det behövde jag så jag kom upp på plus igen nhlen har dragit ner mig tidigare men nu är det slut med nhl lir eller endast låga insatser tills man har koll på det! Engelsk fotboll är det ända man kan lita på så kanske jag sliper mina djupa dalar! :)

apmongo 2012-03-03 20:47

Citat:

Ursprungligen postat av drughen (Inlägg 174273)
Har varit borta ett tag men läst forumet och inte haft så mycket tid till bettingen så har gått sådär men idag var en bra speldag! + 50u (skönaste spelet idag torquay 2.5u till 5.2) det behövde jag så jag kom upp på plus igen nhlen har dragit ner mig tidigare men nu är det slut med nhl lir eller endast låga insatser tills man har koll på det! Engelsk fotboll är det ända man kan lita på så kanske jag sliper mina djupa dalar! :)

Menar det. Idag spelade alla favoriterna lika eller förlorade i Ligue 1 liksom, roligt roligt.

tompa87 2012-03-03 21:31

Jaha.. Sean Banan går till semifinal, Liverpool torskar trots 90 minuters press och jag har slut på alkohol... Vilken misslyckad lördag! :)

apmongo 2012-03-03 21:49

Herrejävlar mina nerver asså.

Jag va så jävla sur att mina matcher i Ligue1 gick så dåligt att jag tiltade in ett bet på under 14.5hörnor i barcamatchen när de gjorde 2-1 med 80% av min BR. Idiotiskt så in åt helvete jag vet men lyckligtvis och jag menar lyckligtvis (var på, ursäkta språket fitthåret att en hörna inte kom i sista 10sekunderna) att jag klarade det bet och gick därför ganska så kraftigt + idag istället.

Idiottur kan man väl kalla det.

tompa87 2012-03-03 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av apmongo (Inlägg 174281)
Herrejävlar mina nerver asså.

Jag va så jävla sur att mina matcher i Ligue1 gick så dåligt att jag tiltade in ett bet på under 14.5hörnor i barcamatchen när de gjorde 2-1 med 80% av min BR. Idiotiskt så in åt helvete jag vet men lyckligtvis och jag menar lyckligtvis (var på, ursäkta språket fitthåret att en hörna inte kom i sista 10sekunderna) att jag klarade det bet och gick därför ganska så kraftigt + idag istället.

Idiottur kan man väl kalla det.

Händer mig ibland med.. torskar ALLTID.. :)

apmongo 2012-03-03 23:45

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 174282)
Händer mig ibland med.. torskar ALLTID.. :)

Jaja, jag va helt säker att jag skulle torska när Dani Alves vid 1sekund kvar av matchen stod precis på kortsidelinjen utanför straffområdet och bolla lite med en försvarare i röven. Var 100 på att han skulle dra en hörna, tur var fixa han upp det och spelade hem och sen va den sagan slut :)

Jinx 2012-03-04 00:42

---