Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

tompa87 2012-01-06 04:48

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 158528)
Är så otroligt vidskeplig och hade nyss en downperiod på ca: 3 månader med spreedsheat, jag tog bort sheetet och 3 dagar senare har jag nu 3 dagarsvinningspree :)

Men, för att vara sjyst emot alla så tänker jag nu öppna sheetet i en vecka. Går jag vinnande ur den veckan så vågar jag ha det kvar, gör jag inte det så skickar jag hundarna på er haha :)

Told you.... :cry:

Maijadona 2012-01-06 05:02

Helt underbart, vilka glädjescener! Just sådana bilder som gör idrott oslagbar som underhållning och kultur!

Maijadona 2012-01-06 05:37

Kör med kondom så här på natten/morgonen
500 phx tll2.3

Maijadona 2012-01-06 06:58

Spelar 700 till på PHX till 1.9 och hoppas att de förlorar!:gun_bandana:

Maijadona 2012-01-06 07:02

15 sekunder efter att jag spelade så vann LA:drunk:

Dato Spill ID Type Odds # Over Limit Innsats
to jan 05, 22:31
Multispill
9,44
5
-
500,00 Slip ID: Spel 8
Innsats Totalodds Potensiell utbetaling:
500,00SEK 9,44 4720.00SEK

Dato Begivenhet Spill Resultat Odds
fr jan 06, 01:00:00 Boston Bruins - Calgary Flames
Ice Hockey
NHL
1X2
1 1(9-0) 1,65
fr jan 06, 01:00:00 Toronto Maple Leafs - Winnipeg Jets
Ice Hockey
Moneyline (OT included)
NHL
Flere spill
Toronto Maple Leafs (Toronto Maple Leafs) 1,64
fr jan 06, 02:00:00 St. Louis Blues - Edmonton Oilers
Ice Hockey
Moneyline (OT included)
NHL
Flere spill
St. Louis Blues (St. Louis Blues) 1,45
fr jan 06, 04:30:00 Los Angeles Kings - Phoenix Coyotes
Ice Hockey
Moneyline (OT included)
NHL
Flere spill
Los Angeles Kings 1,66
fr jan 06, 04:30:00 San Jose Sharks - Columbus Blue Jackets
Ice Hockey
Moneyline (OT included)
NHL
Flere spill
San Jose Sharks 1,45

Riktigt synd på din 8ling Pejsson!

Maijadona 2012-01-06 07:23

Snacka om en uppesittarkväll:KO:

Nu ska jag väcka pojken och få iväg han till skolan, sen blir det sängen:yes:

pittaluga 2012-01-06 09:40

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158694)
Snacka om en uppesittarkväll:KO:

Nu ska jag väcka pojken och få iväg han till skolan, sen blir det sängen:yes:

Skolan på Trettondag Jul, hmmm

Jinx 2012-01-06 13:34

Citat:

Ursprungligen postat av wLn (Inlägg 158674)
Jinx, snyggt spel på JVM! ;)

Haha

Haha tack. ryggade ju dig :hattenav:

Snyggt NHL-spel Maijadona. Alltid lika härligt när saker och ting stämmer och de som ska vinna vinner. Coolt att du satte -6.5 spelet. Var sugen men glömde det sen. Matchen mellan Flyers och Blackhawks var så spännande att jag kollade på den istället för JVM första två perioderna kan tilläggas. Utan att veta nåt om NHL så kan jag inte annat än imponeras varje gång jag ser Flyers spela. Känns nästan som om de är en man mer på isen än motståndarna när de lirar.

Finnes några spelförslag idag? :cheers:

wLn 2012-01-06 13:54

Hehe såg det! :)

Den satt ganska fint faktiskt!

Rekar NHL varje kväll och lägger bet vid 23.30 ca, så håll koll i mitt spread :)

Maijadona 2012-01-06 13:59

Citat:

Ursprungligen postat av pittaluga (Inlägg 158698)
Skolan på Trettondag Jul, hmmm

Haha. Japp jag bor inte i Sverige utan i ett mer hedniskt land som inte firar sådana stora högtider som trettondagen:KO:

Maijadona 2012-01-06 14:08

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 158726)
Haha tack. ryggade ju dig :hattenav:

Snyggt NHL-spel Maijadona. Alltid lika härligt när saker och ting stämmer och de som ska vinna vinner. Coolt att du satte -6.5 spelet. Var sugen men glömde det sen. Matchen mellan Flyers och Blackhawks var så spännande att jag kollade på den istället för JVM första två perioderna kan tilläggas. Utan att veta nåt om NHL så kan jag inte annat än imponeras varje gång jag ser Flyers spela. Känns nästan som om de är en man mer på isen än motståndarna när de lirar.

Finnes några spelförslag idag? :cheers:

Japp nu får man sätta sig och kolla in dagens spel. Jag kan inte heller mycket om NHL, fast kan inte särskilt mycket om någonsslags hockey . Fotboll som är min grej:) Dock måste jag säga att Finalen igår nog var den bästa/mest spännade hockey matchen sedan Lillehammer OS.

Ser att du spelar emot Barca på söndag. Några mer anledningar än att det är ett deby? Hur går dina tankar kring den?

En sak till....... GODMORGON!

wLn 2012-01-06 14:12

Fotboll är inte direkt min grej kan jag säga.. går ALLTID åt skogen, kolla mitt spread liksom.. haha

Får börja rygga er lite mer på bollen så kanske det går bättre!? :)

Jinx 2012-01-06 14:17

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158739)
Japp nu får man sätta sig och kolla in dagens spel. Jag kan inte heller mycket om NHL, fast kan inte särskilt mycket om någonsslags hockey . Fotboll som är min grej:) Dock måste jag säga att Finalen igår nog var den bästa/mest spännade hockey matchen sedan Lillehammer OS.

Ser att du spelar emot Barca på söndag. Några mer anledningar än att det är ett deby? Hur går dina tankar kring den?

En sak till....... GODMORGON!

GODMORGON

Nej ingen speciell anledning alls till att jag går emot Barca. Bara det att jag testar på en tjänst som har en mer statistisk approach till fotbollsmatcher (premier-betting.com). Enligt denna är ettan och krysset kraftigt överoddsade i denna matchen. Därför hängde jag in en liten slant. Absolut inte något jag rekommenderar någon att rygga.

Maijadona 2012-01-06 14:22

http://www.youtube.com/watch?v=pNG34jrNpz4

Maijadona 2012-01-06 14:24

Citat:

Ursprungligen postat av wLn (Inlägg 158740)
Fotboll är inte direkt min grej kan jag säga.. går ALLTID åt skogen, kolla mitt spread liksom.. haha

Får börja rygga er lite mer på bollen så kanske det går bättre!? :)

Vi får hjälpas åt att ta hem vinsterna i både fotboll och hockey. Många duktiga som är här inne och skriver! :cheers: