![]() |
|
Nästan sugen på Twente -2,5 :) Schalke utan 2 mittbackar och Twente som gör massor med mål och formtoppade i precis rätt tid.. .
EDIT: Jättebra rek Maijadona, 888sport har denna till 2.2 men det gäller att skynda fynda tror jag för det lär droppa snart. EDIT 2: Jag kör, Bwin har -2 (european hcp) till 8.25, det testas med lägsta insaten. |
Di Natale inleder på bänken. Nu ställs in Udinese mot slöa greker denna gång.
Az spelas! |
Dagens chanspeng ligger på Bilbao dnb till 5.75. United litar jag inte ett dugg på i EL och Bilbao har riktigt heta killar längst fram.
|
Ett personligt topptips idag. Känns helt ok på förhand (som vanligt):
Sporting-City X2 AZ-Udinese 1 Atletico-Besiktas 1X United-Bilbao 1X2 Metalist-Olympiakos 1 Standard-Hannover 1X2 Twente-Schalke 1 Valencia-PSV 1X |
Körde ett topptips jag med!
Sporting-City 2 Alkmaar-Udinese 1X2 At. Madrid-Besiktas 1 United-Bilbao 1X2 Metalist-Olympiakos 1X2 St. Liege-Hannover 1X Twente-Schalke 1 Valencia-PSV 1X |
Twente bränner lägen så det står härliga till:rant:
Lite mer fokus i andra så ska det här inte bli några problem:thumbup: |
Bra Twente!
|
Citat:
Fan vilken ful filmning Twentespelaren bjöd på...fotbollsälskare som man är så bli man lite arg:sad: |
2.23 på att Twente -1.5 (-0.5 från nuvarande res 1-0). En man mer, jobba!
|
man city och metalist besviker hårt!. får hoppas på vändningar snabbt
|
Citat:
|
Al-Nasr 1 - 2 Al-Shabab
:cheers: |
Haha vill understryka att det är Maijadona som sysslar med filmningar varje måndag :) Vad Peter gör har jag inte det blekaste om :)
|
Citat:
/ Mr Fair Play |
Fan svagt av Twente att inte få in en boll till..
|
|
|