![]() |
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nån mer som tänkt på denna? |
Tycker det är dags för Inter nu och ta sig i kragen ! Därför testar jag en 2 @2.60 :)
|
Citat:
Inters avslutning i senaste matchen var riktigt bra! Idag är även Stankovic och Maicon tillbaka och kan förhoppningsvis bidra till något. |
Hakar på! :cheers:
|
Jag delade upp 5% på inter.
DNB inter 2% 1.90 Inter rak 2% 2.65 Under 2.5 mål 1% 1.60 Bara jobba in den :) |
Mina lir i kväll:
Stuttgart AH-1 till 2.10@bet365. Lauten är värdelösa just nu och Stuttgart har kommit igång riktigt bra. Monaco rak till 2.15@unibet. Monaco har äntligen vaknat och Guingamp är inget vasst bortagäng precis. Willem II -1.5 till 2.20@expekt. Ska vara stor klasskillnad här. Reims rak till 1.91@ladbrokes. Tours med dålig form och lång skadelista. |
Har ett litet tips i franska Ligue 2.
Boulogne - Sedan Boulonge ligger näst sist i Ligue 2 och är i en ordentlig formsvacka. Endast 2 inspelade poäng och 3 gjorda mål under 2012. Målskillnad senaste sex matcherna är 2-9. Har tre raka hemmaförluster. Sedan ligger sexa och har känning på toppen och avancemang till Ligue1. Förra omgången spelade Sedan oavgjort mot Monaco och innan dess så van dom borta mot topplaget Remis med 2-1. Idag saknas skyttekungen Fauvergue som har gjort 10 mål. Sedan kommer nog inte bli så lidande utav det då det finns andra lirare som kommer att kliva fram, Diallo(6 mål), Diaby(5mål) och Eudeline(6 mål) Har två raka bortavinster. Splar en rak 2a @ 2.70 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
helgens gratisspel från betsafe :drunk:
Chelsea (0) - Stoke City (1) 1 Sunderland - Liverpool 2 Manchester United (0) - West Bromwich (1) 1 Swansea City (1) - Manchester City (0) 2 Arsenal (0) - Newcastle (1) 1 Insats Totalodds Potentiell utbetalning: 99,00 SEK 41,56 4114.44 SEK Noll tanke så rygga inte :skamsen: :hurt: |
|
|