![]() |
|
hv -0.5 @ 2.6 tas de verkar nära
Olympiakos pressar och jag testar Olympiakos leder i HT @ 2.62 |
Citat:
|
Någon som har koll på hur matchbilden ser ut i Schalke - Twente?
|
Fan HV...så nära...
|
Citat:
|
"Sjögren gör mål, men domarna har en konferens. Färjestad-spelaren pillar nämligen av en hjälm på en HV-spelare som tvingas åka och byta. Då gör FBK mål."
Ska det godkännas??? |
Nej det här kändes inte rättvist :)
|
äsch, sånt som händer. Du har väl fortf chans på 10.00 vändningen? eller va det innan OT?
Hipossum, synd:( Hatar när sånt händer. |
Det var innan förlängning tyvärr...
|
Yes, yes yes!!
Hann PRECIS mitt live spell. Checka:) Maxbettade (trodde man c skulle göra mål så hade väldig tur :$ , jag tar dock vinsten everyday fastän fel:) ) http://i1094.photobucket.com/albums/...15kl214820.png Citat:
|
Shitty kommer sabba mitt topptips idag igen :(
För andra gången på en vecka... :gun_bandana: |
Citat:
Jag kommer aldrig att förlåta mig om jag inte testar iaf, antingen 1 u @ 21 på att de går vidare eller 1u @ 2.5 mål @ 6. Inte bestämt mig vad tycker ni? Kommer att lägga en dubbel lite in på andra, känna läget först: Schalke gör nästa mål ( just nu @ 1.66) Olympiakos gör nästa mål (just nu @ 1.9) |
Citat:
Den enda matchen som inte sitter är Shitty. En del tid kvar... Men slutade på 7 rätt förra veckan med, enda matchen som inte satt var just Shitty.. |
Kom igen nu Schalke håll detta.
|
Man måste älska att se denna matchen hehe.
Oscar, håller tummarna för dig hehe EDIT: OJOJOJ, 10 min kvar , ett mål till:) 21-oddsare kan gå in! |
|
|