![]() |
|
Citat:
|
Pga av alla kommentarer så har jag skapat ett nytt sheet.
Projekt Rätt kommer att innehålla alla mina spel, oavsett tid, livespel osv. 'FireAs 2012' kommer att innehålla alla mina spel som lagts in innan matchstart. Då matcher redan börjat så kommer kvällsmatcherna läggas in. puh...så, nu hoppas jag alla blir nöjda:) EDIT: Vi tar allt detta via P.M eller ny tråd om ni vill då det känns som att denna konversation börjar invadera Maija's dagbok. Sorry btw!! |
Bra Catania !
|
Nej, nu behöver vi en kvittering från Atletico! Falcaus bommade straff känns tuff just nu. Heja!
|
Citat:
|
Citat:
|
djungel, fick du det spelet voidat (ö2.5 i madrid matchen)? eller fick du igenom det? :)
|
Celtic lallare, kan inte ens spöa kilmarnock hemma. Skönt att man safear parlayen med ett X i 70e minuten och endast Kilmarnock mål kan förstöra allt.. givetvis kommer det och jag förlorar dubbla insatser istället för 1 att gå massvis med plus på en fin parlay..
|
Vilket livespel fireas?
|
Livespel :O?
jaha hehe, menade Real Madrid matchen:):) |
Jaha haha vet inte har inte kollat.
|
Citat:
Håller tummarna :) |
Nej spelet lever :)
|
Citat:
Kan man inte bara göra så att om man inte tror på honom så skiter man bara i att följa honom? Och kom inte dragande med nåt om "integriteten på forumet". Fireas har väl för fan bevisat rätt länge nu att han är duktig. Lägg ner gnället grabbar! Peace out..... |
Hehe, har tagit vidare disskusionen i P.M.
Det är där det kommit fram. Folk har inte varit otrevliga utan framfört bra argument till varför jag skulle kunna ha det så och jag håller faktiskt med:) Tack för lovorden Majo:) |
|
|