![]() |
|
Fortsätter ni så här grabbar blir det väl stekar liv hela sommaren!:moneybag:
|
Jinx: Nog för att du varit bra tidigare, men kollade dina stats sen du började igen.... Vad käkade du i Singapore? Doping:innocent:
|
Vilket sheet lägger jinx sinna spel ?
|
Citat:
|
Drar iväg en VM trippel så här på nattkvisten. Kanada och Finnarna rak och Sverige - 2.5. Sverige-Norge =Barcelona - Grunden Boys.
500x2.4 Ogiltigt spel-ID: 962954 |
Citat:
Har gått lite bättre eftersom nästan alla ryggningar gått in också, tack för DaCias och Kristianstad igår% |
Citat:
haha tack! superboosten kom dock av att jag till skillnad från vissa andra (hehe) inser att skatorna är bra och satsade 3 units på dem till 7.7 i odds mot chelski. Nu kör vi igen Maijadona! |
Citat:
ps hur bytar man sheet i profilen? |
vilka är "skatorna"?
|
Citat:
och ställer samma fråga hur byter man sheet i profil? |
Citat:
|
Citat:
Ps är ni sugna på bolagsspel imorgon grabbar? 150 per skalle på stryket? Ni som redan är med i strykbolaget sätt in pengar ni andra pma mig så ska jag försöka bjuda in er! Dock har jag ett litet på problem . jag kommer inte in på "sharps" hemma längre . sidan kan inte visas/ åtgärden avbröts. vad kan det vara för fel? |
Citat:
|
God morgon grabbar!
har ni några bra spel idag? Jag har bara grundlistan ännu.. men inte alltför mycket bra idag |
jensw du kan checka in mina 2 spel idag från min speldagbok här på sharps 2 lag som är piskade o vinna. Dock har oddset sjunkit från 1,90 till 1,60 för en av dom på många ställen men finns till 1,72 på bwin. http://www.bmbets.com/football/franc...uzenac-304917/
Edit. Oddset håller dock på att öka igen så skulle föreslå att man väntade lite bara |
|
|