![]() |
|
Är det någon som kollar på Norrköping-Syrianska?
Syrianska leder men enligt statsen har Norrköping bollinnehavet och har fler skott än Syrianska osv. (Är på jobbet så ser inte själv.) Men 3.40 på Norrköping kanske kan vara värt en peng? Edit: :whoco5: |
Satan, täntke precis spela tottenham till 9.50 med en spelare utvisad, halvtimmen kvar och aston villa ledning med 1-0. Då får tottenham straff, precis när jag ska lägga det. Adebayor 1-1 ^^
Edit: Skönt att den inte gick in ändå. :) |
QPR 1-0 YAY! :D
|
Väldigt tidigt ute men Gomez som em's skytteliga vinnare betalar jäkligt bra. 8,40 just nu.
Spanien har inget riktigt hett kort inför årets tunering. Rooney missar 2 matcher. Jag bedömer det som en ganska liten risk att Portugal går vidare ur gruppspelet så där försvinner Ronaldo ur bilden. Frankrike har inte varit alltför vassa de senaste åren, så Benzema, nej. Van Persie är väl som jag ser det den stora utmanaren. Tyskland producerar ofta väldigt mycket mål. Gomez har grym form (det har dock Van Persie också). Vad tror ni om spelet, till 8.40 tycker jag mig definitivt se värde. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Betfair hittade jag det på :). Frågan är om holland lirar RvP och Huntelaar samtidigt? |
Citat:
|
Livar förresten 1X på Haugesund till 1.80 i underläge 0-1 i ht.
|
Haugesund fixade det, 1-1.
|
Tänkte på det angående Gomez som skytteligavinnare.
Går inte Klose före i startelvan? Även fast Gomez har varit riktigt bra. |
Livar också Sparta Prag i Tjeckien. 0-0 i halvtid mot Bohemians. Hoppas det smäller det lite och provar -1.5 på Sparta 2.35.
|
Kommer hem och ser att jag fick in Ranegie första målskytt och 2-1 på scorecast , bara småpengar satsade men ändå 26 i odds. Får faktiskt firas med en kall :cheers:
|
Citat:
|
Gomez ger 9.00 på bet365.
|
|
|