![]() |
|
Citat:
|
Citat:
Igår såg jag det som utjämnat iaf, eftersom jag fick flera "hjärtat-i-halsgropen" - stunder med mig :) Ny dag, vad spelas? |
Lite sugen på att plocka Sharapova till 2.5 (sportingbet) ... Serena hade svårt med Wozniacki igår, tappade första set 6-1 och slösade onödigt mycket kraft medans Sharapova gick vidare på W/O.
Sharapova ligger 2a på rankingen och har en kanonsäsong bakom sig, det är väl bara inbördes mötena egentligen som talar för Williams.. |
Någon som kan förklara varför Bayern är favoriter i DFB cupfinalen imorgon? Dortmund vann båda ligamötena under säsongen och har ingen CL final veckan senare. Borde inte Dortmund vara favoriter?
|
Citat:
|
Radwanska får alltså -6,5 idag när hon möter en motståndare som är 50 rankingplatser sämre än gårdagens motståndare, och igår hade hon -6 games? Tar jag direkt, Radwanska har sett riktigt bra ut, och blåst motståndare mycket längre upp med stora siffror på slutet.
|
Citat:
|
Riktigt bra spel: 3-4 Units
Rheindorf Altach Under 2.5 (2.19 12Bet) Bra spel: 2-3 Units Syrianska över 2.5 (2.03 188bet) Córdoba cleansheet (2.15 Unibet) Gröding X2 (3.30 @ Nordicbet) Ok spel: 1-2 Units Wexford rak (2.33 12Bet) Waterford över 2.5 (2.13 Pinnacle) drogheda rak (2.95 Betsafe) sverige rak (2.20 Betsafe) |
om ni int sett på min dagbok så lägger jag spelen idag även här
Dagens spel är: Ogiltigt spel-ID: 975045 Ogiltigt spel-ID: 975046 Ogiltigt spel-ID: 975047 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
hipossum hann före |
Citat:
Österrike och erste lige hittar vi den! Kan dock vara värt att vänta lite, den är stigit uppåt hela dagen. |
Citat:
:hatoff: |
USA :ohmy:
|
|
|