Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

musse33 2012-01-08 13:42

Kom igen nu Sevilla sätt en till så man kan få in x i alla fall :sweatdrop:

Ohh många gula i den matchen ser jag nu en kort glad domare eller en ful match ?

Jinx 2012-01-08 13:46

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 159225)
Tack! Fint att höra så här efter att man "lurat" en massa att spela sevilla:hattenav:

Fast har inte gett upp livespelet än ;)

Glöm inte tipset på Astri Jacobsen. Fanimej årets bästa rek :lol:

Jinx 2012-01-08 13:48

Citat:

Ursprungligen postat av musse33 (Inlägg 159230)
Kom igen nu Sevilla sätt en till så man kan få in x i alla fall :sweatdrop:

Ohh många gula i den matchen ser jag nu en kort glad domare eller en ful match ?

Alltid mycket kort när Sevilla spelar. Ett lag som filmar mycket samtidigt som de själva spelar fysiskt och ofta ganska fult. Min åsikt iaf... Förra säsongen fick de dubbelt så mycket straffar i La Liga som laget som hade näst mest. Ingen slump om du frågar mig.

Maijadona 2012-01-08 14:00

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 159231)
Glöm inte tipset på Astri Jacobsen. Fanimej årets bästa rek :lol:

:lol: Ja den kan man leva på en stund:lol:

Nu jobbar vi in Man City så är det här glömt!
Hoppas ingen ruinerade sig på Sevilla bara, det var trots allt en 4.33 och 6 oddsare. Räcker att de går in varannan gång för att det ska bli klirr i kassan:innocent:

Jobbgt att inte Hart står i mål idag. Men spelar United som mot skatorna borde det inte spela någon roll om så min gammelmormor hade stått i mål :KO:

Maijadona 2012-01-08 14:05

Någon som har stream till Mancester derbyt. Httar ingen:cry:

Pejsson 2012-01-08 14:09

Med tanke på hur fotbollsspelen går just nu så ger jag mej fan på att Barcelona får på pälsen av Espanyol ikväll och sabbar min trippel :rant:

Maijadona 2012-01-08 14:09

Vilken dag....... kanske skulle gå och lägga mig igen...................

tompa87 2012-01-08 14:10

Turen med streamen igen, 20 sekunder efter att jag slår på City-UTD gör Rooney 1-0...

tompa87 2012-01-08 14:11

http://www.lshunter.tv/index.php?opt...pup&Itemid=327 HAHA , rött kort för Kompany åxå... perfekt.

Det var den sämsta utvisningen jag nånsin sett.. NÅNSIN! Ganska säker på att detta händer bara för att det är mitt största spel på hela veckan. Gud hatar mig.

Jinx 2012-01-08 14:19

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 159241)
http://www.lshunter.tv/index.php?opt...pup&Itemid=327 HAHA , rött kort för Kompany åxå... perfekt.

Det var den sämsta utvisningen jag nånsin sett.. NÅNSIN! Ganska säker på att detta händer bara för att det är mitt största spel på hela veckan. Gud hatar mig.

Haha. ja fy fasen. Riktigt kass utvisning. Men oj vad jag kommer skratta åt united om de inte fixar tre poäng trots ledning och en man mer. Skulle inte förvåna mig det minsta om city tar poäng ändå. Livar kryss med liten insats.

tompa87 2012-01-08 14:32

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 159244)
Haha. ja fy fasen. Riktigt kass utvisning. Men oj vad jag kommer skratta åt united om de inte fixar tre poäng trots ledning och en man mer. Skulle inte förvåna mig det minsta om city tar poäng ändå. Livar kryss med liten insats.

Nu har det gått så långt att jag inte ens vågar spela längre. Spelar jag dogs när jag tror på favoriten då vinner favoriten, spelar jag på favoriten så får dogsen 2 straffar och favoriten ett rött kort, eller så skjuter favoriten 3 skott i ribba/stolpe och sen gör dogsen mål i 90+4 (ni anar inte hur ofta 90+ mål drabbar mig negativt), spelar jag över då missas det straffar och öppna mål, spelar jag under så blir det 3 mål i första halvlek. Spelar jag rakt emot mig själv blir det såklart så som jag tänkt, spelar jag som jag tänker så blir det inte rätt. Hur kan man vara så jävla usel på att välja rätt?

:cry:

Maijadona 2012-01-08 14:32

ATALANTA-MILAN: LE FORMAZIONI UFFICIALI

ATALANTA: Consigli, Masiello, Ferri, Manfredini, Peluso, Schelotto, Cigarini, Carmona, Padoin, Marilungo, Denis.

MILAN: Abbiati, Bonera, Mexes, Thiago Silva, Zambrotta, Boateng, Van Bommel, Nocerino, Emanuelson, Pato, Ibrahimovic

Sopan Robinho är petad och oddset på milan är uppe i 1.83 . jag spelar en tusenlapp.
Med tanke på hur dagen har börjat kan jag inte rekomendera att rygga :)

Hade bara City haft alla man på plan hade jag inte vart orolig ens...........Rättar den som förlorad nu.

Lite kuriosa: I våras när Mancesterlagen möttes i Fa cupen hade jag 12 rätt på strytipset och x2 på United i Kvällsmatchen. United brände lägen för glatta livet i första halvlek, Får Scoles utvisad i andra och förlorar med 1-0 . Vid vinst eller oavgjort för United hade jag blivit 75000-110000 kr rikare.
kanske kan bli anställd av något av Mancester lagen och bara spela mot dem :-)

Jinx 2012-01-08 14:42

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 159250)

ATALANTA: Consigli, Masiello, Ferri, Manfredini, Peluso, Schelotto, Cigarini, Carmona, Padoin, Marilungo, Denis.

MILAN: Abbiati, Bonera, Mexes, Thiago Silva, Zambrotta, Boateng, Van Bommel, Nocerino, Emanuelson, Pato, Ibrahimovic

Sopan Robinho är petad och oddset på milan är uppe i 1.83 . jag spelar en tusenlapp.

Hade bara City hadt alla man på plan hade jag inte vart orolig ens...........

Hoppas du sätter den. Vågar ej rygga italienskt bortaspel. Tror jag kollar Serie A istället för manchester-derbyt. Vilken skitmatch. Domaren måste vara mutad.

Flex 2012-01-08 14:44

Hinner inte motivera men följande spel finner jag vara spelvärda:

Bologna v Catania 1 @ 2.70
Bologna v Catania Ö2.5 @ 2.25
Roma v Chievo -1 @ 2,0
Novara v Fiorentina 1 @ 2.0 (Insatsen tillbaka vid oavgjort)

DD 2012-01-08 14:50

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 159250)

Hade bara City haft alla man på plan hade jag inte vart orolig ens...........Rättar den som förlorad nu.

Lite kuriosa: I våras när Mancesterlagen möttes i Fa cupen hade jag 12 rätt på strytipset och x2 på United i Kvällsmatchen. United brände lägen för glatta livet i första halvlek, Får Scoles utvisad i andra och förlorar med 1-0 . Vid vinst eller oavgjort för United hade jag blivit 75000-110000 kr rikare.
kanske kan bli anställd av något av Mancester lagen och bara spela mot dem :-)

Den här halvleken värmde gott i mitt Unitedhjärta (även om jag hade spel på City). Överspelet dock redan inne. Ryggar dig på Milan Maijadona då jag tycker 1.87 (sbo) är för högt. :cheers: