![]() |
|
Testar 1u på att tyskarna vinner 3:e perioden till 8.00. Tyskland knyter näven och vill vinna sista perioden i ett skit-VM. Tjeckerna kan nog vara lite tröga och spara på folk inför kvarten.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jaja, det var en smärtfri dubbel i alla fall.
|
Det får bli en tv-peng på att Alfredsson gör mål idag. Spelar back i PP1 och har nu Bäckström som kedjekompis vilket lär ge lite lägen. Sen har Hörnqvist fått en match i benen och han får en slant också.
|
Testar att spela Jaro mot VPS imorgon till 3.5 i odds insate 4u
VPS har skador på sina två ordinarie mittbackar och dessutom ordentliga målvaktsproblem, både första och andra målvakten är avstängda medan "tredje" målvakten är skadad. Så de kommer behöva ta in en kontraktlös spelare och han kommer bli klar imorgon, just nu lutar det åt att det blir Peter Kauppi som spelade i VPS 2005 och som slutade på nationell nivå 2010 i Kiisto. Just nu spelar han i division sex laget FC Jukola. Med de här problemen för VPS tycker jag att det är ett rejält överodds på Jaro, visst i övrigt har VPS en bättre trupp men jag tror Jaro har en bra chans imorgon dessutom är det ett derby så båda lagen kommer kämpa bra. |
Var hittar ni odds på måögärare, ex Alfredsson? Jag hittade det bara på svs och deras odds brukar vara allt annat än upphetsande
|
Citat:
|
Unibet har odds på målskyttar, även betsson.
|
Citat:
Du fick ju DnB till 2.95 igår. |
Alfredsson har en puck som dansar på mållinjen och Hörnqvist skjuter i stolpen. Ingen tur där inte.
|
Nå nog vet jag att det fanns till högre odds tidigare har själv spelat till 4.25 men hade dock inte tid att skriva här då, men jag tycker ändå det här är ett bra odds. VPS har inte imponerat på mig jag har varit på deras hemmamatcher och tycker att de sett svaga ut, visst Jaro har inte sett starkare ut hitills på säsongen men just imorgon tycker jag att de har en bra chans. Ses vi månne imorgon på matchen? Jag kommer i allafall vara där och heja på mitt kära vepsu!
|
Dags för Korpenpremiär (fotboll 2x20 min) i morgon och en liten tävling kan vara på sin plats.
Gissa... 1. Hur många mål Djungel (anfallare) gör i matchen? 2. Hur många mål Maijadona (målis) släpper in? Lägg ihop siffrorna så får ni ett svar. Närmast rätt svar vinner 700 sharps av mig. Spelstopp 20.20 :) |
3.
Bäst att vara snabb för vid lika antal gäller väl först rätta svar? :popcorn: |
tror på mål i matchen.. säger 5 ;)
|
|
|