![]() |
|
Tjena grabbar! Förra veckan var den första minusveckan sedan nystarten.... Nu ska vi snabbt upp på grönt igen och vi börjar med en landslagstrippel.
Bosnien är ett landslag som jag är ordentligt imponerade av, Litauen borde bli en mumsbit inför fanatiska hemmafans Spanien känns som dagens bästa, Frankrike helt ur gängerna (igen) Och hur ska ett lag som förlorar mot Sverige ha någon chans mot Spanien borta?? Österike måste vinna mot Smirnovs mannar och de tror jag även det gör efter 0-0 senast på bortaplan. Kazakerna är verkligen inget bra landslag. Lycka till om ni ryggar. Kommer nog fler spel senare idag. :cheers::cheers::cheers: |
Två singelspel Kroaterna kör över Wales och Färöarna skräller idag ist för i fredags ;) |
Färöarna ja, den tog jag med. Dagens bästa spel :popcorn: :sweatdrop:
|
vad tycker du om portugal-nordirland 1 (0-2 hcp till 2,10
|
Citat:
|
Var lite inne på samma sak,Portugal har väl inte haft någon rejäl centertank så länge jag kan minnas?
|
Du är medveten om att Kroatien matchen du kör på är ett trevägspel?
|
Citat:
|
hahaha a!Funderar på att rygga din tripel som ser intressant ut,lite orolig över österike dock!
|
Citat:
|
Fick 1.26 så jag ryggar dig på det spelet!
|
Jag har tagit Nordirland +2.5.. alldeles för högt odds enligt mig trots att många är borta.
fick 2.08 på marathon, har börjat droppa lite överallt |
Citat:
Oddsen på Nordirland verkar stiga igen och +2.5 finns till 2.1 @ Marathon just nu. Jag avvaktar lite och hoppas på en höjning av ytterligare några punkter. |
Citat:
EDIT: Keane spelar, Nielsen i mål. |
Hittade precis Özil att göra mål ikväll till 3.55 @ Betfair. Det var värt en liten peng tycker jag. Özil är i delad skytteligaledning i VM-kvalet med 4 mål på 3 matcher. Därför anser jag att 3.55 är väldigt högt.
|
|
|