![]() |
|
Sådär ja, gött med både St Etienne och Djurgården ikväll. Bra start på helgen :cheers:
|
Fan, glömde helt bort att spela Malmö. Tänkte chilla då jag såg att oddset rörde sig uppåt... jaja, tur man har livespel på damtennis iaf
Räknar med lite tankar i England imorrn Maijadona då du är medskapare till stryktipset och således påläst ;) |
Härligt med St Etienne :) den tackar vi för :drunk:
|
Stort tack för st Etienne! Hade maxinsats så det var extra skönt!
|
Andras tankar om dagens stryktipset. Kanske ni drar ut någonting vettigt från det fast jag satsar 100% på dig och Djungelboken. :cheers:
http://spelguiden.se/sg2/download/tm...6051278743.pdf |
15:00 Northampton - Port Vale 2 @2.15
Northampton i stora problem med skadade och avstängda spelare. Port Vale är favorit i vanliga fal och därför är odds på borta vinst lockande. |
Avspark redan 13:45 på denna:
Jag utnyttjar dagens freebet på €/£50 hos Canbet (https://www.sharps.se/forums/free-spi...reebet-canbet/) och hoppas att Aston Villas urusla form med en vinst på 18 matcher fortsätter idag. Norwich kan mycket väl kryssa eller varför inte följa upp med ännu en vinst efter att ha förnedrat självaste Gunners häromsistens? Visst, Norwichs bortafacit visar 3 förluster på fyra försök denna säsong men man lyckades kryssa mot Tottenham den 1a sep, därefter har man mött Chelsea (4-1) och Newcastle (endast 1-0). Ev. "mittbackskris" utropas för Villa till dagens match Citat:
1.97 på Norwich +0.5 är taget. |
Riktigt spännade EU-Tips idag , Som det ser ut nu kommer ingen av de 5 största favoriterna spikas :)
Känns som att det finns mycket bra spel idag! ps 1 som inte satt in pengar än, om 15 minuter får den första reserven platsen istället. |
Pengarna inne med 0 minuter till goda vintertid inräknat.
|
Tror jag utnämner Hanover till dagens "bästa" spel.
Man brukar ha lätt mot Bor M och jag tror även att borta laget kan vara lite slitet. |
Citat:
|
Citat:
Ingen Reus i Gladbach längre t.e.x Förra året var det många lag som förlorade mot Gladbach. |
Citat:
|
Citat:
|
Tyvärr faller eu-tipset på united men vi har chans på 12 rätt! ;)
|
|
|