![]() |
|
Citat:
|
Ruden och solum tog de två sista platserna.
Ska snart åka till svärmor, tillika Maijadonas mamma, och fira kalas. Då ska vi snacka system har jag tänkt :) |
Citat:
|
Eu-tipset hittar ni HÄR.
|
Vinner Milan idag. Jag som trott så mycket på Juve! Hoppas så klart att ni har rätt:)
|
På ett lag som Milan är, trots att man gjort dåligt ifrån sig denna säsong, 19% fina procent på hemmaplan. Känns som en bra spik sett till procenten.
|
vågad spik där,men ska man vinna nå deg så krävs det såna spikar! tror dock inte milan har en chans mot juventus!
|
Ja, lite måste man chansa. Det därför man har bolagspel känner jag. Man har råd att chansa då man delar insatsen med flera andra.
|
Hm, är det U-tecknet eller tipset som är galet i Barca matchen?
|
Tipset har börjat riktigt bra, nu gäller det bara att jobba vidare.
(Barcelona är u-tecken) |
I villkor 1 står det Hannover men antar att ni menar Hoffenheim och på kupongen är det 1X på Levante-Barcelona men den är väl helgarderad?
|
Citat:
|
Det är Marseille-lille som ska vara 1x. Barca är helgarderad med tvåan som u-tecken. Ändrar när jag kommer hem.
|
Det lutar åt att vi måste sitta o hålla på Barca i kväll. Det hade varit skönt att de kunde tappa poäng men nu är vi nog tvungna att sätta dem om inte Hammers står för en fin upphämtning.
Bilbao eller Toulouse måste vinna. Just nu leder Toulouse. |
Citat:
|
|
|