Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

fxstc98 2012-11-28 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av Pacman (Inlägg 215964)
Lite surt med 1X i Blackburn - Bolton matchen, åkte på samma själv :sad:

Ja när ska man lära sig??:cry:
NÄSTA gång, då........:ful:

Maijadona 2012-11-29 09:45

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 215861)
Tänkte spela Stoke till över 2.20 redan i lördags kväll..... Nu när de hänger runt 1.90 tror jag faktiskt jag står över, kliver nog in live när oddset höjt sig lite . I övrigt kan man läsa lördagen rek och bara byta bort ordet Fulham mot Newcastel:)

Hade varit lagom att gå in på dem i 80 minuten! Gissar på mellan 30-50 i odds där. Hoppas att någon annan ryggade tipset:cheers:

Tyvärr gjorde inte jag själv det:skamsen:

djungelhjul 2012-11-29 22:01

Får väl slå ett slag här hos Maijadona också för sammanfattingen av Sponsorfondens första månad som ni hittar på vår blogg.

I morgon firar första månaden med dryck av det starkare slaget. Följ vår kväll och befinner ni er i närheten av Strömstad så hör av er :)

djungelhjul 2012-12-02 14:13

Då var EU-systemet klart på sidan.

Maijadona 2012-12-02 14:17

Helg dubbeln sitter som en smäck, dock vet jag inte varför jag bara gick in med3% i fonden...

Nu kör vi en repris på förra veckans eu-tips.djungel behöver mer pengar om han ska fortsätta bjuda så goa brudar på shots som han gjorde i fredags😊

Semicolon 2012-12-02 14:22

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 216528)
Nu kör vi en repris på förra veckans eu-tips.djungel behöver mer pengar om han ska fortsätta bjuda så goa brudar på shots som han gjorde i fredags😊

..Är han inte gift med din syrra :whistling: Du vet, det börjar med ett viol shot och slutar med ett.. - fill in the blanks-

Maijadona 2012-12-02 14:33

Citat:

Ursprungligen postat av Semicolon (Inlägg 216529)
..Är han inte gift med din syrra :whistling: Du vet, det börjar med ett viol shot och slutar med ett.. - fill in the blanks-

Jo, men jag tror inte hon behöver känna sig särskilt hotad😉förresten ingen som gissat vem som är vem på bilden i bloggen😃

abber 2012-12-02 14:35

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 216533)
Jo, men jag tror inte hon behöver känna sig särskilt hotad😉förresten ingen som gissat vem som är vem på bilden i bloggen😃

Du till vänster

Migge 2012-12-02 14:38

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 216526)
Då var EU-systemet klart på sidan.

Hur rankar ni era spikar på dagens Europatips...eller rekommenderat antal units?

Funderar på att lira dom som singlar...

Maijadona 2012-12-02 14:52

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 216535)
Hur rankar ni era spikar på dagens Europatips...eller rekommenderat antal units?

Funderar på att lira dom som singlar...

Norwich är de jag ser som dagens bästa spel. Sunderland saknar ett par viktiga kuggar och norwich är ett starkt hemmalag.
Wolfsburg borde vinna över ett skadedrabbat Hamburg.
Lorient och Celta är värdespikar som jag inte skulle spelat som singlar idag eftersom bägge ger för dåliga odds på "lången"

Gaptex 2012-12-02 14:54

Blir det inget lir i bolag 2 idag?

Maijadona 2012-12-02 14:55

Citat:

Ursprungligen postat av Gaptex (Inlägg 216539)
Blir det inget lir i bolag 2 idag?

Bolag 2 spelar bara på onsdagar.

Maijadona 2012-12-02 14:57

Citat:

Ursprungligen postat av abber (Inlägg 216534)
Du till vänster

Du menar den snygga:p

Förövrigt gillar jag Djungels " dejtingsida presentation" som han skrev till mig, kommer få hur mycket brudar som helst nu:D

abber 2012-12-02 15:02

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 216541)
Du menar den snygga:p

Förövrigt gillar jag Djungels " dejtingsida presentation" som han skrev till mig, kommer få hur mycket brudar som helst nu:D

hahaha... blir det några nya spel i fonden idag?

Maijadona 2012-12-02 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av abber (Inlägg 216542)
hahaha... blir det några nya spel i fonden idag?

Hittar inga riktigt bra spel. Hoppas Köln släpper in en kvotering så kommer jag gå in hårt på dem efter det. Annars har ju Djungel redan spelat Cardiff. Inte mycket mer att lira idag känns det som. Har du något bra lir?