![]() |
|
Summering av Elitserien HV71 ur slag i dag eller så gjorde Friberg så mycket för Timrå i dag ? Läste att han skulle få spela i först linan har ej kollat vilka som gjorde målen för Timrå men mer taggade än HV71 var dom i alla fall och Linköping var kvar i omklädnings rummet än......den ända som levde upp till vad alla trodde var Brynäs.
1 Mål Friberg och 2 mål Fleury, Damien bla |
Det här ska Santander ta! Starkt lag på plan.
Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning Racing Santander @ 6.00 200,00 kr Singel 10/01/2012 20:32:20 200,00 0,00 (Nuvarande resultat 0-0) Racing Santander -1.0 @ 3.10 200,00 kr Singel 10/01/2012 20:32:20 200,00 0,00 Blir det inte mål kommer jag gå in med mer senare! |
Jaha, det va den hockeykvällen det, Aik och Brynäs gjorde vad jag hoppades på, Hv71 svek riktigt ordentligt och sabbade trippeln:gun_bandana::gun_bandana:
Tingsryd slog överaskande Rögle efter straffar:gun_bandana: Stryklagen har tydligen medvind just nu och det är bara att gratulera Mitt drag Mora slog däremot övertygande Örebro med 4-1. Synd att jag inte spelade den själv :whoco5: |
Spelar ett litet spel på att nästa mål i Santander görs på straff. Santander har jobbat ihop till en i första halvlek , Dommaren har friat tre straffsitutioner där åtminnstone en är solklar straff.
Spelbekräftelse - TT61980232F - Flash Tid då spelet placerades: 10/01/2012 20:49:45 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Straff (2:a mål) Racing Santander v Mirandes (Hur görs nästa mål?) 10/01/2012 Ingen 15.00 Levande Insats: 100,00 Vinst: 1.400,00 Utdelning: Hatten av till Joppoe för reken på SU. Lätt som en plätt ju...:hattenav: |
Citat:
Jag gör ett försök för in liten peng på straffen med kan ju inte bli sämre dag än det är redan så hoppas på :moneybag: där :) Litar på att du fått tillbaka lite känsla igen Maijadona the only way is up :popcorn: |
Jag ryggade dej på Santander och Sheffield Maijadona, dock utan handicap och det ser ju ut att löna sej:)
|
Citat:
|
Vi är bortdömda.. Billigaste röda kortet någonsin!:rant:
|
Jaha köpt :idiot: domare igen
|
Kan inte guds hand komma med i spel nu på en Mirandes spelare i egna straffområdet :yes:
|
om jag vill spela x2 för att säkra upp min parley, hur gör jag det på bet365?
|
Citat:
|
:skamsen:
|
Men får hoppas någon följde straffspelet... Men staffen var i fel mål............
|
Citat:
|
|
|