Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

Xavier 2015-05-06 20:23

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 428268)
3gg satt som en smäck. Ny rek uppe nu

Var och Vad??

Maijadona 2015-05-07 16:22

Barca satt som en smäck . Både rak och hcp. Ny rek uppe idag.

Maijadona 2015-05-07 16:23

Citat:

Ursprungligen postat av Xavier (Inlägg 428381)
Var och Vad??

Facebook Sponsorfonden . Ingen reklam eller vinstdrivande så hoppas jag inte blir avstängd för att jag skriver det här.

Maijadona 2015-06-05 17:53

Någon som vet något bolag som har vilka lag som ska mötas i final i Dam VM?

Pejsson 2015-06-06 00:23

Har ingen aning Maija men jag antar att du har 2 klara kandidater? Ut med språket, kan va kul att göra en snöboll av dina favoriter!

Maijadona 2015-06-11 10:32

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 436981)
Har ingen aning Maija men jag antar att du har 2 klara kandidater? Ut med språket, kan va kul att göra en snöboll av dina favoriter!

Japan Och Frankrike är mina bästa spel. Japan i 13 gånger nu är ruskigt bra. Kommer ha en lätt väg till finalen.

Maijadona 2015-06-11 10:45

Någon som har någon bra sida med info om Copa America?

Maijadona 2015-07-01 22:42

Måste bara få skryta lite.. Satte faktiskt Sverige till 16gg så det var dubbel glädje igår. Dessutom några timmar senare löser Argentina en finalplats så spelet Argentina -Chile i final till 6gg sitter. Inatt jobbar vi in Japan till 13gg vinnare och 5gg finalplats ( årets odds oavsett om det sitter eller ej) jag har även den senaste tiden startat en tipps pod där alla dessa rekar har levererats! Hoppas det gått bra för er oxå������

Galliano 2015-07-05 14:34

Hej,

Bra betts. Vad tror du om VM finalen ikväll?

Vart kan man följa din podd? (Har ej facebook)

mvh Dan

Maijadona 2015-08-06 15:02

Nu drar jag och djungehjul igång ett nytt stryktipsbolag!

Maijadona 2015-11-24 10:18

Klart! http://spreadsheet.se/podd20151121

Slurf 2015-11-27 04:31

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 467190)

Utan att klaga på dig eller podden, men vad är meningen med att i efterhand bokföra samtliga av dina spel från en helg som råkade gå jättebra? Den andra snubben missade några spel som nämndes i podden men de verkar mirakulöst nog inte ha bokförts någonstans, i varje fall så har de inte publicerats här.

Spel bokförs i god tid innan objektets start, annars är det ju hyfsat meningslöst om det inte endast är för privat räkning.

Maijadona 2015-12-02 11:16

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 467609)
Utan att klaga på dig eller podden, men vad är meningen med att i efterhand bokföra samtliga av dina spel från en helg som råkade gå jättebra? Den andra snubben missade några spel som nämndes i podden men de verkar mirakulöst nog inte ha bokförts någonstans, i varje fall så har de inte publicerats här.

Spel bokförs i god tid innan objektets start, annars är det ju hyfsat meningslöst om det inte endast är för privat räkning.

Tjena. om du följt med i podden så kan du se att mina spel gått otroligt bra. tyvärr har jag inte orkat göra något sheet , men som du vet om du lyssnat så är detta inte i närheten av någon av de bästa veckorna. att inte spelen läggs upp i ett sheet i föreväg är för att jag vill att man ska lyssna på podden.

Så vad menade du med att det råkade gå jättebra den här veckan ?

btw så är blgm i ligacupen ikväll ett grymt bra spel. Vet inte om någon kollade på min julkalender förra året men vi kör iaf iår igen och den började riktigt bra igår.

Maijadona 2015-12-02 11:58

Citat:

Ursprungligen postat av Galliano (Inlägg 443515)
Hej,

Bra betts. Vad tror du om VM finalen ikväll?

Vart kan man följa din podd? (Har ej facebook)

mvh Dan

www.sponsorpodden.com ( har inga affelänkar)

Emanresu 2015-12-02 12:12

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 468397)
btw så är blgm i ligacupen ikväll ett grymt bra spel. Vet inte om någon kollade på min julkalender förra året men vi kör iaf iår igen och den började riktigt bra igår.

Kollade förra året och kommer kolla detta året också. Så sällan man får höra den vackra bohuslänskan så man får passa på ;)