![]() |
Sammanfattning Januari.
Ja då var det dags för bokslut för årets första månad. Skönt att Januari är slut och jävligt skönt att Handbolls-EM är över. Det mästerskapet riktigt skrek lyxfällan:gun_bandana: Skidskyttet har varit en positiv överraskning och bara att hoppas det kan hålla i sig nu i februari när VM drar igång. Upp och ner med fotbollen, brukar ha svårt i Januari så får väl vara nöjd med en Roi på lite över 110. Okey. Nu månad nya tag! :moneybag: :thumbup: |
Jag begriper helt ärligt talat inte varför ni låter er facebooksida fyllas av folk som i princip uteslutande liverekar diverse livespel utan motiveringar, ofta i fyrlingar och liknande.
Det är ju ofta ren humor: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater |
Citat:
|
https://youtu.be/fCZCHkPa8VQ
10 spel som rekar. Kommer ju även komma upp i spreadshettet så ingen som måste känna sig tvingad att kolla :) |
Februari.
Ja vi slutar den här månaden på ett litet minus. Mina största svagheter denna månad har helt klart varit PL och framförallt att mina 3 unit spel har gått riktigt dåligt. Dock hunnit bonushorat närmare 20k så får ändå vara nöjd känner jag. Mars brukar va en bra månad. hoppas den trenden håller i sig även om jag missade 2 stycken "maxspel" på Leverkusen igår. Fruktansvärt dåligt spel av både mig och kusen. får trösta sig med att Johaug igår måste varit årets finaste spel... Antal spel: 59 Insats: 89 Vinstprocent: 53.57% Vinster: 30 Vunnet: +37.68 Medelodds: 2.19 Förluster: 26 Förlorat: -38 Medelinsats: 1.51 Push: 3 Netto: -0.32 Medelvinst: -0.01 Levande spel: 1 ROI: 99.64% Levande risk: 1 Startkassa: 0 Levande vinst: 3.71 Kassa + netto: -0.32 Kassa - risk: -1.32 Kassa + levande: 3.39 |
Jag lyssnade på eran podd och ni var osäkra på om CL-vinnaren har en plats i nästa års tävling. Så här står det i tävlingsbestämmelserna:
Regulations of the UEFA Champions League Article 3 Entries for the competition 3.03 The UEFA Champions League titleholder is guaranteed a place in the group stage even if it does not qualify for the competition through its domestic Championship. |
Citat:
|
Visst var det så att det ändrades det året Pool vann CL men inte lyckats ta en CL-plats i ligan?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
|
2-0 grebbestad efter 10 minuter
|
Slutresultat 6-1. Hoppas ni ryggade!
|
Liten försenad genomgång av Mars månad.
Antal spel: 42 Insats: 63.5 Vinstprocent: 42.86% Vinster: 18 Vunnet: +48.82 Medelodds: 4.28 Förluster: 24 Förlorat: -35.5 Medelinsats: 1.51 Push: 0 Netto: +13.32 Medelvinst: +0.32 Levande spel: 0 ROI: 120.98% Levande risk: 0 Startkassa: 0 Levande vinst: 0 Kassa + netto: 13.32 Kassa - risk: 13.32 Kassa + levande: 13.32 Blev inte så mycket volym i Mars men ett hyfsat resultat. April har börjat skapligt men vi hoppas kunna gå mot ännu en plus månad. Blir spännande med långtidsspelen på Man City och Sevilla. |