![]() |
|
Jag säkrar er seger i Roma - Fiorentina!
Fiorentina @ 4.5 :) 01/11/12 17:32 Kupong skapad on 01/11/12 17:32 25.00 SEK 4.50 112.50 SEK Visst Roma har vunnit överlägset till och med krossat Fiorentina i cupen men Fiorentina vann sist mot Roma i Serie A med 3-0. Om jag nu inte har missuppfattat något :p |
Citat:
|
kör faktiskt på La viola, liten insats till 4.82 på Pinnen, lär väl stå där med byxorna nere när Roma gnetar till sig en 2-1 vinst, men går på känsla här. Svågern är från Rom så jag vet hur opålitliga dessa Romanistas är när det gäller :p
|
Får tacka Maijadona för Östersundsspelet=) nu ska "BARA" Espanyol och tottenham göra sitt (tottenham som Maijadona visserligen inte tror på idag;)
|
Citat:
|
Citat:
Värsta exemplet är förra året när newcastle-arsenal spelade hade rak 2 och det var enda matchen kvar på min åttling som hade nånting på 80 i odds.:gun_bandana: 0-4 till 4-4:gun_bandana: men det ser juh bra ut iaf=) edit: ännu bättre nu 3-0:) |
Citat:
|
Kollade sista 5 minuterna av första halvlek och cordoba känns farliga faktiskt
|
Citat:
|
Tottenham precis 2-0 och så skönt:-)
|
Citat:
|
Citat:
|
Gått in och safat lite. verkar vara en helt sjuk match det där... :(
|
går in och säkrar upp 500 på krysset till 7 ggr
(bet 365) Edit: höll på o få hjärtklappning(jäkla hawai fotboll, cordoba brände helt fritt läge för att i nästa tur vara espanoyls tur 2 mot målis men skjuter utanför) |
Citat:
|
|
|