![]() |
|
Citat:
|
Citat:
Förstekeepern Antonioli och toppmålskytten Mutu vilas helt (inte med i truppen). Sedan viskas det även om att ett par andra nyckelspelare kommer inleda på bänken. Djokovic, Malonga och Martinho är inte aktuella för spel på grund av skador. |
Citat:
Men allt detta tycks ju bolagen veta redan hehe, så jag har ingen direkt Edge där :) |
Men måste hålla med att det är lite för lågt odds på Napoli.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Man ställer över förste målvakten Antonioli. Försvarana: Comotto, Rodriguez og Von Bergen. Alla i första uppstllningen står över På mitten står Cecarelli och Guana över I anfallet ställs Eder och "superstjärnan Mutu över. Alla dessa kommer troligtvis spela på Söndag! Skulle rekat den här idag , men tyvärr är tiden knapp........ |
Citat:
|
Hinner ej någon rek men dagens drag från mig är Lillehammer-rosenborg 1:a. Norsk hockey handicap -1 på Lillehammer 1.57 hög insats från min sida kör den även rak till 1.35
|
Efter en tråkig nhl-kväll så får vi köra lite KHL och finnhockey!
Ogiltigt spel-ID: 711995 Ogiltigt spel-ID: 711994 Ogiltigt spel-ID: 711993 Ogiltigt spel-ID: 711992 Ogiltigt spel-ID: 711990 Ogiltigt spel-ID: 711987 Ogiltigt spel-ID: 711985 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Välkommen till dagboken Lawio! :cheers: |
Citat:
|
Spoiler:
Testar den med får se vad mer man kan hitta under kvällen :) |
|
|