![]() |
|
Det ser ut som om min idiotparley @80 ggr är i farosonen, Juventus - Cagliari 1-1 :gun_bandana:
|
Kollar på Genoa - Udinese. Genoa fått Rossi utvisad och Udinese sumpar hela läget, trots flera chanser. Trodde det skulle bli över 5.5 mål, men inte då :sad44:
|
Citat:
|
Citat:
Blev rättat som vinst nu haha :) Målfoto? Insats Odds Utbetalning: 10,00 SEK 4,25 42,50 SEK Datum Event Spel Resultat Odds sö jan 15, 14:30:00 |
kan man bli matchens flopp efter att ha spelat runt 20 minuter? Isf är då krasic i riskzonen... :D
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Denna dagen går fint hittills, vi fortsätter på den inslagna vägen :) :moneybag:
Ogiltigt spel-ID: 719474 Ogiltigt spel-ID: 719476 Ogiltigt spel-ID: 719479 |
Sista spelen för kvällen lagda. Återkommer med nattens nhl lite senare:
Ogiltigt spel-ID: 719538 Ogiltigt spel-ID: 719541 Ogiltigt spel-ID: 719546 Ogiltigt spel-ID: 719554 |
saaaaaaaaatans juventus :gun_bandana: :gun_bandana:
|
Snabbtips:
Spelstopp 18:10 Handbolls-em. Polen dras med massor av skador; förste målvakten och tillika lagkapten Szmal, högerback Lijewski, mittback Rosinski och yttern Tomcak saknas alla i dagens match emot hemmanationen Serbien som har massor med talangfulla spelare och en galen hemmapublik i ryggen. Man verkar ha fått spelet att fungera med 3 raka vinster i träningsmatcherna och jag tror det blir Serbisk vinst idag. Raka spelet ger runt 1.60, kanske lite lågt, HCP -1.5 ger 1.80, bra nog! |
Safear Swansea nu; Över 5.5 mål till 2.
Har man en jävla tur så gör Swansea 4-2 :) |
Har vi nå tennisexperter här då? Australian Open börjar ju inatt :)
|
Juventus är riktiga svikare idag........Varför hoppade jag över att spela Swansea?:idiot:
Tennis Experter hade vart perfekt att ha här inne nu! Milan avgör om det blir en okey eller en bra vecka:gun_bandana: |
Sverige :/ så jävla dåliga emot denna b-nation.. så jävla trött man blir!
Å skitMalaga har väl haft 5-6 lägen där det kunde blivit mål, Racing har haft ett bra läge och där blir det mål.. ser ut att bli en värdelös söndag.. |
|
|