![]() |
|
allting bara rasar, Danmark åxå... och basketspelet jag har... gud va dåligt det går!
|
Tror du malaga kan vända? Har dem x2 och Milan kvar på topptipset idag. ganska bra utdelning verkar det som.
|
Citat:
|
Citat:
Kom igen nu Sverige! |
MEN DRA ÅT HELVETE SOPSVERIGE!!!!!!!!!!!
|
Kan han rädda ett skott i målet?
|
Vad har du bettat Tompa? Sverige rak vinnare hade ju inga odds. Spelar du handicap?
|
Spelbekräftelse - RT16055135F - Flash Tid då spelet placerades: 15/01/2012 19:35:05 Skriv ut
Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Sverige Sverige v Makedonien (Insatsen tillbaka vid oavgjort) 15/01/2012 Ingen 3.00 Levande Insats: 300,00 Vinst: 600,00 Utdelning: |
nä, gjorde ju en liten parlay då vettu, spelade sverige+frankrike @ 1.85.. största spelet denna veckan :/
|
Freebettet på Betsafe? i så fall har jag exakt samma.
dum fråga: hur länge är det kvar av matchen? är det totalt 45, 50 min eller vad? Sverige fixar väl det om det är en stund kvar. |
vet ingenting om nå freebet, men jag ryggade dig :)
|
aj då. sorry. Betsafe hade ett freebet (satsa 99 i en dubbel på handboll och få 100 kr). kan inte ett skit om handboll så jag bara chansade. Du kan alltid skicka ett PM och fråga om du tänker rygga nåt. När jag tycker att jag rekat nåt bra och tror på det brukar jag sätta en "rekare Jinx" på det bettet (=kan vara värt att rygga). Vanliga bets kan vara rena chansningar speciellt om det är freebets eller liten insats.
|
En av två idiotparleyer satt ju i helgen så jag testar en till :KO:
Spoiler:
Medelodds 1,385 tot 92,1 ggr :cheers: |
Citat:
|
S-V-E-R-I-G-E ! ! !:KO:
|
|
|