![]() |
|
Citat:
Självklart kan det bli en hel del att sammanställa och det är ju isåfall jättebra, ju fler som hjälper till och tipsar desto större chanser att träffa rätt? Frågan är väl hur stort det blir, växer det och blir för stort för en pers så kanske man måste splitta upp det på något vis, ex sportsvis, bästa fotbolls-spel, bästa hockeyspel, etc, etc. Kanske tom i olika trådar. Självklart behövs då fler som hjälper till att dra tåget. Alternativt kan man ju dra ner på antalet förslag till 1 eller 2 / pers och dag? Jag tror nog att det behövs flera som kan hjälpa till eftersom dom flesta har ett liv utanför bettingen men det kanske kan gå att ragga upp några? Eftersom jag satt snöbollen i rullning är jag självklart beredd att jobba litegrann. |
Citat:
Övrigt mycket bra förslag! |
Citat:
|
Jag kommer att skjuta från höften och lira 0-0 i ESP-MIR.
Bortalaget är riktigt duktiga i defensiven och kommer helt och hållet gå in för 0-0. Hemmalaget har Garcia borta vilket försvagar lagets offensiv. 12.50 hos unibet är det som gäller. OBS! Följer ni ett sådant här långskott, vilket detta verkligen är då Espanyol har ställt starka elvor på banan i cupen, så håll nere insatsen!! |
Annars vill jag gratulera Maijadona till en fantastisk volleybollinsats IRL igår. Att du inte blivit proffs är ett tjänstefel :)
|
Citat:
Men visst, alla förslag är bra! |
Citat:
Tänkte att rekandet och lite diskussion skulle ske i chatten och sedan lägger man upp sammanställningen i en tråd! Då för respektive dag etc! |
Citat:
|
Citat:
Det går ju att lägga in "Chattens bästa spel" i tråden ihop med alla andra förslag, eller rent av i en separat tråd? Edit: Någon Moderator som har något förslag? |
Spoiler:
Citat:
|
Tar två live spel på lag som ligger under men som många spelat på
|
Citat:
|
Kan det vara något att liva Makedonien till 3.20?
|
Citat:
Kan du inte fixa fram en lika bra formtopp på herrhandbollen som du hade på damhandbollen innan jul? Din 31 oddsare på Makedonien som gruppvinnare ser riktigt bra ut!:clap: |
I så fall måste de vinna mot Tyskland idag...
|
|
|