![]() |
|
Kollade en liten stund. Garcia saknas verkligen i Espanyol. Läge efter läge men ändå inte. Den här matchen skulle mycket väl kunna sluta 0-1. Inte ens 0-0 spelet får man :( men tack för Serbien Maijadona. Satt fint.
|
Citat:
Edit: Såg inte dn post Jinx. Grym stämmning i Serbien ikväll kan jag tänka mig:) ( Klart att det gick in... Det enda spelet som jag safeliveade mot ju :rolleyes:) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
tompa: Ditt basket spel dag var grymt bra! Mer sånna tack:cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nej då:) Jag brukar egentligen vara en bakom 'kulissen-kille' men tror det gynnar mig om jag kan diskutera spel här. Och dessutom tror jag det blir kul att diskutera sport med andra:) Man tackar för det vänliga välkomnandet :hattenav: Hittills en bra dag med inga förluster (vänta en halvtimme så kommer förlusterna :) ) Dagens tilt-match är faktiskt Serbien-Danmark fastän vinst på underspelet så sa jag att jag skulle spela Serbien rak vinst, dock så gjorde jag aldrig det......Sk*t |
Citat:
|
Citat:
Jaaa, QPR! äntligen! |
Spoiler:
Bra rek, känns som ett maxbet. Hur hårt har ni lirat på dubbeln? |
Citat:
Toronto Maple Leafs - Ott...1.90 Toronto- Team Total (OT and PS Included) Over 3 Querrey, Sam - Tomic, Ber...1.30 1X2 Tomic, Bernard Stakhovsky, Sergiy - Ande...1.30 1X2 Anderson, Kevin Berdych, Tomas - Rochus, ...1.10 1X2 Berdych, Tomas Orlando Magic - Charlotte...1.91 Under/Över Under 193.5 Tampa Bay Lightning - Bos...1.85 1X2 Boston Bruins Nattens skojlapp :) Mål innan 29e minuten i Espanyol.. Mål i 28e.. hehe :) |
Citat:
|
|
|