Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-08, 18:36   #1
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5
Sharp$: 429
Standard

Filtrera Parlays och filtrera från parlays


Hejsan! Har suttit och försökt på olika sätt i flera timmar nu :P.

Det jag vill göra är att jag exempelvis har bettat parlay i tennis men vill få det bettet att synas med i en filtrering Tennis. Den tar just nu bara med från sporten tennis, kan inte få den att filtrera från min Parlay.

Sedan skulle jag vilja ha ett filter som visar alla mina Parlays, inte lyckats med detta. Har testat olika varianter på att ha Info sen filtera på samma sak men lyckas inte.

Skulle vara enormt tacksam om jag fick hjälp
antaK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-08, 19:27   #2
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5
Sharp$: 429
Standard

Uppdatering:
Lyckades filtrera parlays på följande vis:
Skriva *parlay* i lag-fältet.

Dock återstår problemet att lyckas filtrera ur Tennismatcher ur parlays för att kunna få de med i tennis-statistiken, kan någon hjälpa mig? =)
antaK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-08, 19:54   #3
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av antaK Visa inlägg
Uppdatering:
Lyckades filtrera parlays på följande vis:
Skriva *parlay* i lag-fältet.

Dock återstår problemet att lyckas filtrera ur Tennismatcher ur parlays för att kunna få de med i tennis-statistiken, kan någon hjälpa mig? =)
Det går inte så vitt jag vet.

Det går inte att sortera så man får tennisparlays för sig kontra fotbollsparlays.

Alla parlays hamnar i samma filtrering oavsett vilka ligor eller sporter det är.

Bra att du lyckats sorter ut parlays iaf.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-08, 20:03   #4
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5
Sharp$: 429
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Det går inte så vitt jag vet.

Det går inte att sortera så man får tennisparlays för sig kontra fotbollsparlays.

Alla parlays hamnar i samma filtrering oavsett vilka ligor eller sporter det är.

Bra att du lyckats sorter ut parlays iaf.
Du missförstod nog, vill inte ha tennisparlays. Utan har en filtrering på tennis och i den vill jag att de parlays jag bettar på tennis ska räknas med.

Jaa de va skönt att det ena fungerar iaf!
antaK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-08, 21:03   #5
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av antaK Visa inlägg
Du missförstod nog, vill inte ha tennisparlays. Utan har en filtrering på tennis och i den vill jag att de parlays jag bettar på tennis ska räknas med.

Jaa de va skönt att det ena fungerar iaf!
Det går som sagt inte vad jag vet iaf.

Parlays kommer hamna för sig, oavsett sport eller liga.

I tennis kommer alla singelspel för tennis finnas.

Dina parlays på tennis kommer hamna i parlayfiltreringen tillsammans med parlays från alla andra sporter.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-08, 21:23   #6
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5
Sharp$: 429
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Det går som sagt inte vad jag vet iaf.

Parlays kommer hamna för sig, oavsett sport eller liga.

I tennis kommer alla singelspel för tennis finnas.

Dina parlays på tennis kommer hamna i parlayfiltreringen tillsammans med parlays från alla andra sporter.
Okej men då vet jag, då är de bara att gilla läget. Skönt att ha det svart på vitt!
Tack så mycket för hjälpen
antaK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td