Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Staygreen trading (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/12344-staygreen-trading/)

CaptainMorgan 2012-06-21 13:45

Staygreen trading
 
Tjena Boys!

Någon som är betalande medlem på följande sida http://staygreentrading.com/ ?

Jag har sysslat med spel i flera år men aldrig försökt mig på tennistrading och detta verkar vara mycket intressant.

Haltmathe 2012-06-21 14:06

En av sitens grundare hänger här på forumet och nickar "bftrader"
Kolla läget med honom... han känns oerhört seriös om du frågar miga iaf.
Tjing!

sskssk 2012-06-21 14:32

Medlem sen 1månad tillbaks. Igår så stod min tradingrulle på 100% plus.

Rekomenderas skarpt!

henke111 2012-06-21 14:34

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 190271)
Medlem sen 1månad tillbaks. Igår så stod min tradingrulle på 100% plus.

Rekomenderas skarpt!

Hur mkt tid har du lagt ner på de då? Är det värt för en 9-5 arbetare ? :)

sskssk 2012-06-21 14:39

Citat:

Ursprungligen postat av henke111 (Inlägg 190273)
Hur mkt tid har du lagt ner på de då? Är det värt för en 9-5 arbetare ? :)


jag har tradat 25 dagar på den här månaden, och visst det har väl mestadels varit på dagtid, men går ju en hel del matcher på kvällarna också, då har oftast jag dock ej tid, men tror helt klart det kan var värt att prova på om man hinner avsätta 2-3 timmar på kvällen.

Semicolon 2012-06-21 14:55

Är det bara/mestadels tennistrading och strategier för tennis som gäller? Jag har varit nyfiken på den här tjänsten ett tag, men är totalt ointresserad av tennis. Hur ser det ut med fotboll? Har tradat lite fotboll, men spelar nästan uteslutande pregame.

zimzelen 2012-06-22 12:14

Jag bloggar (när jag har vind i seglen) på Staygreen Trading. Jag har inget med siten att göra förutom att jag skriver en blogg där. Men tanken med tjänsten är egentligen att bidra/utbilda med strategier inom trading på olika sätt. Det är inte tänkt att det ska vara en tjänst man kan rygga cappers på även om bftrader släpper spel i chatten under matchers gång som man kan rygga om man vill. (Vilket har varit väldigt gynnsamt för de som hakat på).

Vill man lära sig trada så är detta en väldigt bra startportal i alla fall.

fireas 2012-06-22 18:18

Jag har följt både bloggen, zimzelen och bftrader ett bra tag och kan verkligen rekommendera sidan de har att göra med. Skulle vara med första omgången men jag hade för mycket i skolan :(

Dock så fick jag lära mig trading genom att testa mig fram och skaffa information från alla håll:) Mestadels från dem:)

Det sjuka är att de får det att se så lätt ut :thumbup:

van_bommel 2012-06-24 11:00

Ni som är medlemmar på Staygreen, hur skulle ni katigorisera innehållet. Ligger all fokus på Tennis?

Jag har i princip 0% intresse utav Tennis, utan har mer fokus på Fotbollen. Hur mycket har jag att hämta från sajten då? Tycker annars sidan verkar riktigt bra och seriös, men att betala för något som jag inte känner att jag har "nytta" utav känns dock ganska onödigt.

Semicolon 2012-06-24 11:38

Citat:

Ursprungligen postat av van_bommel (Inlägg 190517)
Ni som är medlemmar på Staygreen, hur skulle ni katigorisera innehållet. Ligger all fokus på Tennis?

Jag har i princip 0% intresse utav Tennis, utan har mer fokus på Fotbollen. Hur mycket har jag att hämta från sajten då? Tycker annars sidan verkar riktigt bra och seriös, men att betala för något som jag inte känner att jag har "nytta" utav känns dock ganska onödigt.

Jag undrade samma sak och fick svaret från Bftrader (som är en av de som driver sidan) att fokus ligger på tennis eftersom det är vad man kan bäst, men att flera medlemmar ägnar sig åt fotboll och kan ge tips och råd. När de stora ligorna drar igång i höst kommer man också köra mer fotboll.

zimzelen 2012-06-24 11:42

Bftrader tradar så gott som bara tennis så allt är trading inom tennis av det han lär ut och ger speltips på. Majoriteten av medlemarna har fotbollsbetting som bakgrund och vill lära sig att trada inom tennis. Det delas ideer inom både fotboll och tennis bland medlemmar också i chatten.

Jag tror att en av poängen med sidan är att ha begränsat med medlemmar men att man ska kunna ha nytta av varandra i slutändan där vi alla har våra gluggar öppna och letar värde i spelobjekt.

the24seven 2012-07-18 07:54

Är också medlem på Staygreen och här kommer lite personliga tankar som siten.

Jag var med från start första gången och då tyckte jag att det var bra. En del intressanta strategier som jag inte använt tidigare. Hann dock inte vara med på någon webinar med ljud. Chatten var bra och det kom en del bra tips.

Sedan så var det mycket privat (nytt jobb) så jag inte hade tid att trada och därav förlängde jag inte mitt abonnemang. Nu har det blivit lite mer tid över så jag har signat upp igen i början av juli.

Var väl lite besviken då det inte tillkommit så mycket nytt vad gäller strategier. Medlemmarna har bytts ut en del och tycker att det är lite dåligt med drag i chatten nuförtiden. Han som driver den är dock självklart där och ger fortfarande bra tips. Fler webinars hade även det varit uppskattat.

Personligen känner jag att jag är mer fokuserad när jag tradar när jag har likasinnade att prata med under dagens gång så det har haft en positiv effekt på mitt tradande.

Drvic 2012-07-20 19:55

Hur är det med tradingtips på kvällar och helger? Förstår att det beror på turneringarna, men hur är det i generellt - lönar det sig att gå med även om man bara hinner trada på helger och efter c:a kl 19 på vardagar? Och när släpps tipsen (pregame resp trading-tipsen)? Jämför med Sportyy (som ju dock är en ren tipstjänst) där spelen kommer helt random och där oddsen störtdyker efter några minuter - helt omöjligt att följa om man inte har möjlighet att följa på heltid.

the24seven 2012-07-20 21:40

Jag kollar nästan aldrig pregametipsen men brukar följa en del av tradingtipsen.
De släpps i en chatt under matchernas gång.

Det spelas tennis 330 dagar om året så oftast så finns det objekt att trada även på kvällar och helger.

Drvic 2012-07-20 22:56

Citat:

Ursprungligen postat av the24seven (Inlägg 193247)
Jag kollar nästan aldrig pregametipsen men brukar följa en del av tradingtipsen.
De släpps i en chatt under matchernas gång.

Det spelas tennis 330 dagar om året så oftast så finns det objekt att trada även på kvällar och helger.

Får man tips om potentiella matcher redan innan matcherna startar, eller krävs det att man håller sig uppdaterad i chatten konstant för att kunna hänga på spelvärda trades? Det vill säga: Får man någon indikation på när man bör hålla sig aktiv i chatten? :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved