Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-24, 21:39   #1
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 16
Sharp$: 391
Standard

Betfair bot, vilken skall jag välja?


Har funderat en del på att prova på en bot-programvara som komplement till min egen trading. Jag har tittat runt på lite olika programvaror { Gruss, Stakesoft, Fairbot etc } men skulle önska input från någon som har testat någon bot-programvara och kan rekomendera någon. Jag vet att dom flesta leverantörerna erbjuder "free trial" men vore ändå intressant att höra om någon här har testat någon som ni är nöjda med och kan rekomendera.
van_bommel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-24, 22:00   #2
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gruss är bra men den segar ner min dator ordentligt när jag har flera marknader igång. Använder mig av Geeks Toy just nu. Billigt och fyller alla funktioner man behöver.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-24, 22:30   #3
 
Fishjuttas avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 599


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fairbot är väldigt enkel och bra
__________________
Det är bara jobbigt att gå när jag måste någonstans!
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-24, 22:37   #4
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 16
Sharp$: 391
Standard

zimzelen: Jag använder också Geek Toy när jag tradar manuellt, men det är alltså den automatiserade bettingen jag vill komma åt vilket ju tyvärr Geek Toy saknar.

När det gäller Gruss så om jag förstår saken rätt så "matar" man programet med hjälp av excel spreadsheets. Hur komplicerat är det? Behövs det djup kunskap i excel hantering för att ens kunna skapa något? Eller finns mycket information att hämta via appliaktionen / hemsidan etc?
van_bommel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-25, 13:32   #5
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Beror kanske lite på vad du vill spela. Jag började testa Greyhorsebot för en dryg vecka sedan. Totalt 5 dagars spel. 3 dagar plus och två minus. Kan spela hundar, hästar , fotboll , tennis , cricket, snooker, rugby och amerikansk fotboll med den. Finns färdiga system att koppla till den och går att köra både manuellt och automatiskt med egna inställningar. Finns en del klipp på youtube. Jag kör den just nu endast på hästar via ett system som heter av någon anledning mr2. Tydliga instruktionsvideor finns att kolla på. Jag får vid det här systemet hänvisa programmet till en csv-fil hos leverantören och spelen styrs från den. Du kan i princip skräddarsy den efter dina egna behov. Ska kunna gå att trada med önskat antal ticks också. Går även att köra två versioner från varsinn dator enligt supporten. Hade lite problem men fick hjälp av supporten. Man måste nämligen ställa om klockan i datorn till engelsk tid för att det ska fungera. Kräver som så många betfair, men man får även tillgång till en betdaq och australisk betfairversion.

På mina 5 dagar med 5:- insatser har jag gått 400:- plus. En 40 oddsare och en 24 oddsare som gick in på mindre än en timma ex i onsdags. Det satt fint.

Kostar som första månad 17£ och sedan 27£ per månad. Tänkte ge den en månad eller två men är glatt överraskad av resultatet. Ser lovande ut fast lite dyrt kanske men fortsätter det så här så är det klart värt det och i så fall ökar jag insatsen.

Läs mer om den på www.greyhorsebot.co.uk
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cazzius (+10)

Senast redigerad av Tiffan den 2012-06-25 klockan 13:38.
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-25, 14:02   #6
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tiffan Visa inlägg
Beror kanske lite på vad du vill spela. Jag började testa Greyhorsebot för en dryg vecka sedan. Totalt 5 dagars spel. 3 dagar plus och två minus. Kan spela hundar, hästar , fotboll , tennis , cricket, snooker, rugby och amerikansk fotboll med den. Finns färdiga system att koppla till den och går att köra både manuellt och automatiskt med egna inställningar. Finns en del klipp på youtube. Jag kör den just nu endast på hästar via ett system som heter av någon anledning mr2. Tydliga instruktionsvideor finns att kolla på. Jag får vid det här systemet hänvisa programmet till en csv-fil hos leverantören och spelen styrs från den. Du kan i princip skräddarsy den efter dina egna behov. Ska kunna gå att trada med önskat antal ticks också. Går även att köra två versioner från varsinn dator enligt supporten. Hade lite problem men fick hjälp av supporten. Man måste nämligen ställa om klockan i datorn till engelsk tid för att det ska fungera. Kräver som så många betfair, men man får även tillgång till en betdaq och australisk betfairversion.

På mina 5 dagar med 5:- insatser har jag gått 400:- plus. En 40 oddsare och en 24 oddsare som gick in på mindre än en timma ex i onsdags. Det satt fint.

Kostar som första månad 17£ och sedan 27£ per månad. Tänkte ge den en månad eller två men är glatt överraskad av resultatet. Ser lovande ut fast lite dyrt kanske men fortsätter det så här så är det klart värt det och i så fall ökar jag insatsen.

Läs mer om den på www.greyhorsebot.co.uk
Låter mycket itressant!

Är det svårt att komma igång?
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-25, 14:22   #7
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Nej. Det var tydliga instruktioner i videoform. Så fanns det 28 olika system man kunde knyta boten till varav ett av dom heter mr2 som jag använder mig av just nu. Inget krav för att den ska fungera men inställningar måste man göra. Finns som sagt en del på youtube. Problemet jag hade var att klockan var tvungen att ställas om till engelsk tid för att det systemet ska funka vilket inte framgår. Man kan också vara tvungen att styra om i kontrollpanelen från , till . enligt supporten. Snabba svar från supportsidan. Det här systemet jag använder styrs av en csv-fil från en webbsida som du knackar in eller kopierar in länken till. Strax efter lunchtid eller så så kan man gå in i boten och kolla vilka hästar den kommer spela på. Det funkade inte för mig förrän jag ändrade klockan. Kan väl bli ett 20-tal lopp på en dag.

Naturligtvis kan man ställa in hur mycket inställningar om man vill testa lite eget. Om man vill som att spela på tredjehandsfavoriten ex. Har bara satt mig in lite i hästar ännu men funderar lite på att spela hemmafavoriter i fotboll med odds mellan 1,3 och 1,5 bara för att testa eller i tennis, men som sagt hästarna funkar hittils väldigt bra, men man ska komma ihåg att det idag blir 6:e dagen så jag är inte helt frälst än. Man kan bli lite fundersam när man missat 8 hästar i följd och så vips en 12 oddsare som går in och då blir man lite gladare. Första dagen var jag skeptisk men så kom 12-oddsaren och sedan en 8 oddsare så visst finns det potential. Finns olika stop/loss och papperstrading mm. Du kan ställa in en gräns för hur mycket du kan tänka dig förlora så stänger programmet av sig och lägger inga spel om det skulle bli så. Kan ju vara bra om man åker bort ett par dagar tex. Datorn måste ju stå på i så fall med programmet i gång. Jag var borta över midsommar men den drog in lite sköna slantar under tiden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
CaptainMorgan (+10)
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-25, 14:33   #8
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tiffan Visa inlägg
Nej. Det var tydliga instruktioner i videoform. Så fanns det 28 olika system man kunde knyta boten till varav ett av dom heter mr2 som jag använder mig av just nu. Inget krav för att den ska fungera men inställningar måste man göra. Finns som sagt en del på youtube. Problemet jag hade var att klockan var tvungen att ställas om till engelsk tid för att det systemet ska funka vilket inte framgår. Man kan också vara tvungen att styra om i kontrollpanelen från , till . enligt supporten. Snabba svar från supportsidan. Det här systemet jag använder styrs av en csv-fil från en webbsida som du knackar in eller kopierar in länken till. Strax efter lunchtid eller så så kan man gå in i boten och kolla vilka hästar den kommer spela på. Det funkade inte för mig förrän jag ändrade klockan. Kan väl bli ett 20-tal lopp på en dag.

Naturligtvis kan man ställa in hur mycket inställningar om man vill testa lite eget. Om man vill som att spela på tredjehandsfavoriten ex. Har bara satt mig in lite i hästar ännu men funderar lite på att spela hemmafavoriter i fotboll med odds mellan 1,3 och 1,5 bara för att testa eller i tennis, men som sagt hästarna funkar hittils väldigt bra, men man ska komma ihåg att det idag blir 6:e dagen så jag är inte helt frälst än. Man kan bli lite fundersam när man missat 8 hästar i följd och så vips en 12 oddsare som går in och då blir man lite gladare. Första dagen var jag skeptisk men så kom 12-oddsaren och sedan en 8 oddsare så visst finns det potential. Finns olika stop/loss och papperstrading mm. Du kan ställa in en gräns för hur mycket du kan tänka dig förlora så stänger programmet av sig och lägger inga spel om det skulle bli så. Kan ju vara bra om man åker bort ett par dagar tex. Datorn måste ju stå på i så fall med programmet i gång. Jag var borta över midsommar men den drog in lite sköna slantar under tiden.
Det där kommer jag att testa.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-25, 14:38   #9
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

En hel del av systemen man kan knyta till den upptäckte jag nu var att det kostade extra. Jag var ute efter mr2 eftersom den verkade väldigt vinstgivande och den ingick
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-25, 15:48   #10
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Jag är helt novice på Botar...vad gör dom?
Spelar och bettar av sig själva?
Eller väljer jag vilka matcher den ska spela?

Kan nå berätta lite mer vad den egentligen gör och vad man själv måste kunna/göra?
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-25, 16:03   #11
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tiffan Visa inlägg
En hel del av systemen man kan knyta till den upptäckte jag nu var att det kostade extra. Jag var ute efter mr2 eftersom den verkade väldigt vinstgivande och den ingick
Har du möjlighet att bokföra spelen här? Eller på något sätt så att man kan följa hur det går!
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-25, 21:33   #12
 
qwerty125s avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 53
Sharp$: 1031
Standard

tänke prova detta en månad, men hittar inte systemen man kan knyta till boten... vart hittar man dom?
qwerty125 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-26, 06:38   #13
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Finns det någon "svensk bot" att införskaffa???
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-26, 07:07   #14
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Systemen ligger under bonus när man loggat in. Det var en svart dag igår. Inte en vinst. Back en hundring ungefär. Nya chanser och nya möjligheter idag. Förhoppningsvis inte nya förluster.

Tillägg. Loggat in på hemsidan alltså inte i boten

Senast redigerad av Tiffan den 2012-06-26 klockan 07:50.
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-26, 10:56   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Jag provade greyhoresebot för något årsedan.

Tycker den var helt ok, även jag som är totalt puckad på sådana grejer lyckades ställ in det och få den att funka, vill även minnas att man kunde kopiera den så att man hade en bot som tradade gallop, en för hundar en för fotboll osv.

Dock vill jag utan att ha några konkreta bevis varna lite för deras system som dom erbjuder som bonus. Var ofta dom lanserade något system som hade visat fina siffror dom 9dagarna som dom hade testat dom, och det räckte för dom att lansera den.

Fanns även ett system där dom hävdade att när dom testade boten innan lansering så visade det sig att en person som bara bokade hundar mellan oddset 6.00-7.00 (inte helt säker på om det var just den oddsintervallen) bara vann och vann.

Så min uppfattning då var att boten var helt ok, men systemen var väl lite si så där med.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td