Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Iceeman and Kidcox (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/1691-iceeman-kidcox/)

papak 2010-04-13 17:42

Citat:

Ursprungligen postat av scwee (Inlägg 30586)
Nu kör ju vladanladan.com samma visa, han har dock aldrig brytt sig om att redovisa någon statistik så det blir svårt att avgöra hur det går där.

Jag personligen skulle aldrig betala för en "expert" som inte kan redovisa sin statistik. Det är det minsta man ska begära när man betalar för spel. Tog mig en titt på vladanladan.com och kom igen, vill du ha 1.20 oddsare kan jag ge dig dom till ett riktigt bra pris:
Spoiler:
Gratis!

olof86 2010-04-13 17:42

Citat:

Ursprungligen postat av scwee (Inlägg 30586)
Nu kör ju vladanladan.com samma visa, han har dock aldrig brytt sig om att redovisa någon statistik så det blir svårt att avgöra hur det går där.

WHAT? Hans namn dök väl upp först för några månader sen, skrev lite rekar utan att föra nån statistik, och folk betalar 100 kr i månaden för det? :omfg: Vissa förtjänar att förlora sina pengar.

Han lirar idag Luton 1.20 och Notts county 1.30. Strålande rekar med motiveringar som innehåller ordet "ränta". :thumbup:

stevebc 2010-04-13 17:54

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 30580)
Oflyt, frustration, press och mindre fiffel tror jag är osakerna.

Låter rimligt.

Methodwaste 2010-04-13 18:01

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 30580)
Oflyt, frustration, press och mindre fiffel tror jag är osakerna.

Samt stress att få upp siffrorna, vilket kanske resulterar i sämre analyserade spel... jag "mår skit" när jag lagt upp en rek här på forumet som folk förlorar på. Men om jag även hade tagit betalt för det hade jag verkligen mått illa, inte konstigt man snabbt vill börja leverera, trots att stress + pengahunger sällan är något positivt för ens spelande...


Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 30595)
Time Will Tell

Så sant, när man tar betalt är ens spel under bevakning och OM man skulle försöka slipa siffror märks det direkt.
Är bara att låta tiden har sin gång helt enkelt :) ... jag hoppas dock han vänder och levererar igen, han ska ju va grymm när han är i form!...

vonschweikert 2010-04-13 18:03

Har alltid undrat vem Kidcox är, känns lite som att det är en och samma person. Har alltid haft den känslan av ngn anledning.

Rejs 2010-04-13 18:32

Citat:

Ursprungligen postat av vonschweikert (Inlägg 30606)
Har alltid undrat vem Kidcox är, känns lite som att det är en och samma person. Har alltid haft den känslan av ngn anledning.

Olof och jag har diskuterat det innan och vi tror likadant.
Att det är hans alter ego :)

Pacman 2010-04-13 18:37

Då har han ju alltid nån att skylla på när det går skit :lol:

pawweshark 2010-04-13 19:58

mycke rött ikväll

3 spel
3 förluster

:ohmy:

Nian 2010-04-13 20:06

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 30613)
Olof och jag har diskuterat det innan och vi tror likadant.
Att det är hans alter ego :)

Hade han inte en annan vapendragare också ett tag innan detta med betalspel kom på tapeten?

olof86 2010-04-13 20:08

Citat:

Ursprungligen postat av Nian (Inlägg 30640)
Hade han inte en annan vapendragare också ett tag innan detta med betalspel kom på tapeten?

Ja det är samma kille.

Kidcox = JanneMang ( = Iceeman? :evilgrin39:)

Nian 2010-04-13 20:12

Jannemang så var det, var det inte han som var så duktig på skidskytte eller var det någon annan sport?

Dock är det ju med största sannolikhet en och samma person. :D

scwee 2010-04-13 20:40

Citat:

Ursprungligen postat av papak (Inlägg 30598)
Jag personligen skulle aldrig betala för en "expert" som inte kan redovisa sin statistik. Det är det minsta man ska begära när man betalar för spel. Tog mig en titt på vladanladan.com och kom igen, vill du ha 1.20 oddsare kan jag ge dig dom till ett riktigt bra pris:
Spoiler:
Gratis!

Citat:

Ursprungligen postat av olof86 (Inlägg 30599)
WHAT? Hans namn dök väl upp först för några månader sen, skrev lite rekar utan att föra nån statistik, och folk betalar 100 kr i månaden för det? :omfg: Vissa förtjänar att förlora sina pengar.

Han lirar idag Luton 1.20 och Notts county 1.30. Strålande rekar med motiveringar som innehåller ordet "ränta". :thumbup:

Tro nu inte att jag för en sekund tänker betala för karlns rekar, men jag tyckte mig ana ett litet mönster :) Som ni påpekar vill det till att han har en hejdundrans träffprocent med de spel han rekar om den hundralappen ska betala sig :yes:

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 30613)
Olof och jag har diskuterat det innan och vi tror likadant.
Att det är hans alter ego :)

Haha, ingen dålig hybris han besitter om så är fallet, minns att han flertalet gånger hänvisade till JanneMang som "spelguden" :D

stevebc 2010-04-13 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av Nian (Inlägg 30646)
Jannemang så var det, var det inte han som var så duktig på skidskytte eller var det någon annan sport?

Dock är det ju med största sannolikhet en och samma person. :D

Då sitter han vid två datorer samtidigt, inloggad i samma chatt, och pratar med sig själv.

Fangtastic 2010-04-13 22:24

Citat:

Ursprungligen postat av stevebc (Inlägg 30720)
Då sitter han vid två datorer samtidigt, inloggad i samma chatt, och pratar med sig själv.

schitzofren? :p

stevebc 2010-04-13 23:01

Jag tvivlar inte på att JanneMang existerar. Jag tror inte han bluffat till sig hela vägen för att få några hundralappar extra i månaden. Men det går onekligen dåligt. Jag hade gärna velat se hans resultat, utvärderingar men framför allt chattloggen. Inte av sadism, men utan av nyfikenhet. Jag var ett tag nära på att bli betalande medlem, när jag var med i flytet och tjänade rätt fina stålar på hans tips. Men hoppade av tåget då folk här på Sharps ifrågasatte hans bokföring, och det är jag väldigt glad för.

Ni som är betalande medlemmar, hur är stämningen i chatten? Hur förklarar Iceeman sina resultat? Innan han började ta betalt var han ju så känslig för kritik och stängde ner bloggen två gånger bara för att en enda person klagade. Nu måste det ju komma från alla hörn och kanter, även från hans starkaste supportrar.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved