Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Favoritrekare (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/1969-favoritrekare/)

zlop 2010-03-31 01:10

Favoritrekare
 
Kanske är yrkeshemligheter, men jag frågar ändå.

Vilka rekare är era favoritrekare? Vilka rekare ryggas?

Mycket tacksam för era svar!!

bftrader 2010-03-31 02:06

Spelar bara efter egna idéer. Tråkigt svar, men sant. :)
Iof hade det varit skönt att kunna rygga någon vinnande rekare.

Methodwaste 2010-03-31 12:44

Citat:

Ursprungligen postat av bftrader (Inlägg 26209)
Spelar bara efter egna idéer. Tråkigt svar, men sant. :)
Iof hade det varit skönt att kunna rygga någon vinnande rekare.

Varför?
Finns ju massa cappers som postar public med lång historik av bra ROI.
Det är ju lite som att "tacka nej till gratispengar", visst det är lite jobb att hålla koll på RSS-programmet och alltid springa till datorn och hugga bästa odds men det lönar sig ju i många fall nästintill garanterat...

Nik 2010-03-31 12:57

Vad är det för RSS program du använder dig av och hur funkar det?

Methodwaste 2010-03-31 13:08

Citat:

Ursprungligen postat av Nik (Inlägg 26254)
Vad är det för RSS program du använder dig av och hur funkar det?

Jag använder FeedDemon, det fungerar som så att man lägger till ett rss-flöde från en capper (inte alla som har det, men de som har), när en capper uppdaterar sin sida (= postar nytt spel) så uppdateras RSS-flödet, programmet kollar automatiskt RSS-flödet och "plingar" när en uppdatering har hittats.

Programmet i sig är väldigt enkelt, det plingar och står typ "Capper XXX UPDATE - AIK vs Djurgården Pick: 1", så kan du klicka på länken för att öppna sidan i webbläsaren där du oftast får en mer detaljerad beskrivning av spelet.

På så sätt så får man alltid reda på när nya spel har postats direkt, och kan hugga spelen till de högsta oddsen.

Nik 2010-03-31 13:15

Ok låter ju mycket bra, tack!

Några bra cappers som har denna tjänst som du kan rekommendera?

Methodwaste 2010-03-31 13:39

Citat:

Ursprungligen postat av Nik (Inlägg 26258)
Ok låter ju mycket bra, tack!

Några bra cappers som har denna tjänst som du kan rekommendera?

Kind of a secret, info från en jobbekompis som han inte vill jag vidarebefordrar.
Men de går att hitta, sök och du skall finna :)

Nik 2010-03-31 13:48

OK :) Men du menar att du använder dig bara av den cappern i just detta program?

Google here i come=)

bftrader 2010-03-31 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av Methodwaste (Inlägg 26252)
Varför?
Finns ju massa cappers som postar public med lång historik av bra ROI.
Det är ju lite som att "tacka nej till gratispengar", visst det är lite jobb att hålla koll på RSS-programmet och alltid springa till datorn och hugga bästa odds men det lönar sig ju i många fall nästintill garanterat...

Gratispengar skulle jag inte kalla det. Jag lägger väldigt få spel och mest trav och har redan bra roi. Men funderar på att följa någon duktig rekare längre fram.

Jag tradar mest på Betfair och det är svårt att reka något där.

Methodwaste 2010-03-31 14:33

Citat:

Ursprungligen postat av Nik (Inlägg 26262)
OK :) Men du menar att du använder dig bara av den cappern i just detta program?

Google here i come=)

Nej alla cappers som postar publikt och har RSS på sin sida använder jag i programmet...

Det programmet gör är att istället för att du manuellt ska surfa in och kolla om en capper har postat spel så gör programmet det åt dig och informerar dig när ett nytt spel har lagts upp. Men detta fungerar bara om capperns sajt har stöd för RSS, vilket inte alla har...

zlop 2010-03-31 20:22

Verkar inte som att man vill dela med sig av sina favoritrekare öppet.

Jag tar gärna emot tips via PM iaf ;)

Tack på förhand!!

WinnersNeverQuit 2010-03-31 22:24

Jag ryggar all basket som alias Papak här på sharps.se satsar på! ;) Sen så följer jag även lite andra spelares dagböcker här på forumet. Brukar även rygga www.rygga.com 's rekar.

Boone 2010-04-01 21:15

Här på forumet är mina favoriter RobinD, Methodwaste och papak.
Externt gillar jag Wunderdog (NHL, MLB), Doc's (NCAA-B/NBA),CK (WNBA), Maddux(NCAA-B/NBA) och Mr. East (MLB)

Flickvaen 2010-04-01 23:18

På forumet är det utan tvekan Geezers KHL, keep it up!

RobinD 2010-04-02 00:43

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 26564)
Här på forumet är mina favoriter RobinD, Methodwaste och papak.
Externt gillar jag Wunderdog (NHL, MLB), Doc's (NCAA-B/NBA),CK (WNBA), Maddux(NCAA-B/NBA) och Mr. East (MLB)

Say what!? :) April-skämt eller ska man känna sig stolt?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved