Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Alternativ till Oddsoddsodds.com (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/28277-alternativ-till-oddsoddsodds-com/)

crimxon 2017-02-20 22:54

Alternativ till Oddsoddsodds.com
 
Verkar som sidan inte längre existerar. De hade en väldigt användbar flik där man kunde se på vilka spel ett visst bolag låg marknadshögst.

Känner ni till nån annan sida som erbjuder samma tjänst?

Morgan007 2017-02-22 22:13

Förstår inte riktigt vad det var för funktion, men Betbrain.com kanske, eller oddsmatcher.com?

mwickholm 2017-02-22 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av Morgan007 (Inlägg 520450)
Förstår inte riktigt vad det var för funktion, men Betbrain.com kanske, eller oddsmatcher.com?

Du valde ett bolag och så visade sidan på vilka marknader bolaget i fråga låg högst bland de bolag som fanns med i jämförelsen.

crimxon 2018-10-20 15:58

B.U.M.P

Sputnik2012 2018-10-20 20:12

Om du menar vilket bolag som erbjuder högsta oddset för olika matcher, så kan du se det på flashscore dot se

MVH

crimxon 2018-10-20 22:12

Citat:

Ursprungligen postat av Sputnik2012 (Inlägg 588275)
Om du menar vilket bolag som erbjuder högsta oddset för olika matcher, så kan du se det på flashscore dot se

MVH

Nej, du missförstår.

Oddsoddsodds hade en filtreringsfunktion där man kunde välja ett bolag och därefter se spelobjekt listade där bolaget ifråga hade marknadshögsta odds.

Väldigt användbart när man ska minimera förlusterna som kommer med bonustrading.

bjarnea 2018-10-20 22:26

Det finns inte på oddsmonkey?

bettaren77 2018-11-15 14:32

Citat:

Ursprungligen postat av bjarnea (Inlägg 588286)
Det finns inte på oddsmonkey?

Välj spelbolag på Oddsmatcharen hos Oddsmonkey eller Oddstoincome och sen sortera efter odds?

semipro 2019-01-03 14:58

Citat:

Ursprungligen postat av crimxon (Inlägg 520272)
Verkar som sidan inte längre existerar. De hade en väldigt användbar flik där man kunde se på vilka spel ett visst bolag låg marknadshögst.

Känner ni till nån annan sida som erbjuder samma tjänst?

Någon som minns vad han som drev den sajten heter? Jag vill minnas att han var ganska aktiv i diverse spelsammanhang förut. Skulle vara intressant att veta vad som hände med hans sajt/sajter.

ungthjerta 2019-01-08 10:30

Citat:

Ursprungligen postat av semipro (Inlägg 600536)
Någon som minns vad han som drev den sajten heter? Jag vill minnas att han var ganska aktiv i diverse spelsammanhang förut. Skulle vara intressant att veta vad som hände med hans sajt/sajter.

Oddsoddsodds kicked ass, förresten. Jag minns bara att jag fick några mejls på Tyska från honom med erbjudanden och ett par "guthaben" på bettingsidor fram till den sista delen av 2016. Nu redirektar url:en till Oddsportal.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved