![]() |
I
Citat:
|
Citat:
CAN U BELIEVE WHAT WE JUST SAW!!!! fy fan. . |
Stefan borde aldrig spela hockey igen -.-
|
Har sett det där klippet så många gånger och tänkt på att det måste finnas nån som blev riktigt burned. Och där hade vi den alltså... tung skit:gun_bandana:
|
jag såg all tomhet i hans ögon då dem kvittera han sov ingenting den natten kunde inte sova haha shit happens
|
För ett par år sedan skulle jag lägga ner spelandet hos ett bolag och satte de sista 9 kronorna på en 450-oddsare. 10 matcher. De första 9 satt och i sista ledde Trelleborg med 3-1 (om jag minns rätt). det var bara 1 halvlek kvar i den sista matchen på spelet.
Självklart släppte TFF in 2 mål till varav det sista kom med ca 5 minuter kvar. Då kändes det surt |
Man har haft tur och otur.. den skönaste matchen jag har vunnit på va chelsea borta mot wigan när crespo drog på det långskottet min 93 vann 5000 då
|
blev sugen på att spela en 7ling till låg insats till 185x pengarna resultat: 7ling :sad44: Inter gjorde 1-1 när det var 25 min kvar och då såg jag en chans men nej nej de var tvugna att trycka till en till :thumbdown:
|
min största vinst var när jag vann en 200g godispåse på ett lotteri när jag var 4 år. det var början på spelberoendet ;)
|
Min största vinst var när jag hitta Sharps:yes:
|
Citat:
|
Tippar sällan multispel, men satte en fin dubbel i Premier League säsongen 09/10 eller om det var 08/09 minns inte riktigt. Fulham-Manchester United 1 och Tottenham - Chelsea 1, runt 37 gånger degen tror jag den gav :)
|
Mitt största singelodds i fotboll var 38ggr på Rubin Kazan borta mot Barca lajvat direkt efter Barcas 1-1 kvittering.
Högsta raka DD var i slutet på 80-talet tror jag. 114ggr på 7 Casa Vecciha-9 Spinoni. 10kr i insats. Förmodligen svårt för kids av idag att förstå hur mycket 1400 var för en 14-åring på den tiden :) Sen har jag lirat en del halvsjuka lajvspel på tennis men då säljer man ju i regel av när matchen börjar vända åt rätt håll. |
60 ggr (Betfair) på 3-1 Palermo igår :)
Insats 50 kr |
Jag fick 256 i odds på lunch dubbeln idag, x10 kronor:)
|