Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Hur lätt är det att plussa 1000-2000 i månaden? (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/30944-hur-laett-aer-det-att-plussa-1000-2000-i-manaden/)

hehe100 2017-12-04 22:36

Hur lätt är det att plussa 1000-2000 i månaden?
 
Hur lätt skulle ni uppskatta det är att plussa 1000-2000 i månaden. Och ungefär hur mycket tid i genomsnitt skulle man behöva lägga?
(Min bakgrund: spelar fotboll och har relativt bra koll på fotboll, dock helt ny på det här med betting)

Jag är 23 år, student sedan 3 år tillbaka och har ett extrajobb varje vecka och är således inte beroende av bettingens eventuella inkomst. Skulle jag gå plus-minus-noll nån månad är det okej.

Jag tänker mig en bankrulle på 5000 kr och satsningar på 50-100 kr. Det är absolut pengar jag har råd att förlora även om det hade varit surt.

Må väl

hehe100 2017-12-04 22:47

Är lite osäker på om jag räknar rätt (rätta gärna mig). Med en ROI på 105 % och satsningar på 100 kr blir det 5 kr i vinst per spel. Det betyder att jag måste göra 200 spel per/månad för att plussa 1000 kr.

Stämmer mina beräkningar?

Wagner 2017-12-04 23:08

Ja det stämmer.
Räkna ut vad timpenningen blir för den där, eventuella, tusenlappen.

Kanske bättre du lägger den tiden på mer extrajobb?

Sputnik2012 2017-12-05 11:54

Kanske du ska använda dig av en Sport Betting Service istället.
Det gör jag.

Jag vet en tipster som vinner ofta.
Du kan köpa ett halvår med en tipster för 900 kr.
Och då får du allt serverat på silverfat.

Skulle rekommendera 25 kr per eller mindre per spel med 4000 i rulle.
Man blir lätt stressad om man omsätter 25 spel en kväll med för höga insatser och för liten rulle.

Gör det lätt för dig själv medans du tränar på att bli vinnande i längden.

MVH