![]() |
Ett förslag
Är att lägga en statistik där det sparas information om hur spelandet gått Med rätt rad, utdelning vilket system man använt och hur man lyckats med spelet. |
Citat:
|
Har du lagt ner utvecklingen Bosse?
|
Skulle vara toppenbra om man kunde spara systemen i t ex Tippx-format så att man lättare kunde spela systemen. Alternativt en inlämnnigsfunktion i wingar?
|
Citat:
såg också att du saknade vissa system ur den gula datatipsboken? jag har tillgång till datatipsmaskinen som fanns i butikerna förr, dock vet jag ej hur man kan fixa den på diskett från maskinen,,, jag undrar också hur du gjorde för att få ditt system som du köpte,:hattenav: att fungera på annan maskin?jag kan dock skriva ut det system du saknar,och kanske skicka till dig? hälsn benka. |
Citat:
Jag tror inte jag kan använda dina system på mitt ex då det är ett serienummer och namn som krävs (är dock inte säker till 100%) om det måste vara samma serienummer som ditt serienummer och namn. U100 6-5 1354 kr är ett av systemen. Vi kanske inte ska skriva i Bosses tråd då programmet gäller WinGar som man beräknar garantin med Skriv här i såna fall https://www.sharps.se/forums/taenkar...48/#post604606 Skulle du få loss systemen i mappen så att du kan maila systemen till mig för test så skulle det vara kalas. Min mail är [email protected] Stryktips systemen slutar ofta på .sst som filändelse |