Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Letar efter en sida (oddsjämförelse) (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/4817-letar-efter-en-sida-oddsjaemfoerelse/)

bulle 2010-11-06 09:03

Letar efter en sida (oddsjämförelse)
 
Jag letar efter en sida där man kan sortera lista på bookies som ligger marknadshögst på matcher utan att behöva klicka in sig på varenda match dvs såhär:

lag1-lag2 ............1... 2.00 (bookie) x... 3.50 (bookie) 2... 3.00 (bookie)
lag1-lag2 ............1... 1.50 (bookie) x... 4.50 (bookie) 2... 5.00 (bookie)
lag1-lag2 ............1... 3.35 (bookie) x... 3.20 (bookie) 2... 2.10 (bookie)

KP 2010-11-06 09:06

oddsportal.com uppfyller det.

Donald 2010-11-06 10:16

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 76494)
oddsportal.com uppfyller det.

Visar inte oddsportal medeloddset i listorna? Eller jag kanske har fel.

RobinD 2010-11-06 10:19

Citat:

Ursprungligen postat av Kalle (Inlägg 76504)
Visar inte oddsportal medeloddset i listorna? Eller jag kanske har fel.

Om du klickar in på matcherna så ser du bägge delar. Förstasidan är medel.

Donald 2010-11-06 10:49

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 76505)
Om du klickar in på matcherna så ser du bägge delar. Förstasidan är medel.

Jag kanske är trög och klickat fel, men om man klickar in på matcherna ser man inte marknadshögsta på olika matcher i en lista. Utan du måste klicka på en specifik match för att få upp högsta oddsen.

KP 2010-11-06 11:50

Citat:

Ursprungligen postat av Kalle (Inlägg 76511)
Jag kanske är trög och klickat fel, men om man klickar in på matcherna ser man inte marknadshögsta på olika matcher i en lista. Utan du måste klicka på en specifik match för att få upp högsta oddsen.

Om du registrerar ett konto på sidan så får du tillgång till ALLA bolag.
I dina inställningar sedan kan du välja att visa average eller highest odds på den listan du syftar på.

bulle 2010-11-06 12:15

Kanske var lite otydlig, jag vill alltså kunna trycka på en liga och sen få upp en lista över marknadshögsta odds och namn på bookie intill. Gärna så man kan filtrera bland utvalda bookies också.

Någonting likt när jag gick in på surebets på denna sidan.

bulle 2010-11-06 18:20

Kan live sektionen på betbrain vara det jag söker tro?

Det går dock inte att sortera på ligor där utan bara på sport

MrGerrard 2012-08-16 19:03

Bumpar denna.

Jag använder oddsportal som jämförelse. När jag klickar på today's matcher får jag upp oddsen för 1,X,2 på första sidan men jag skulle vilja få upp oddsen för O/U istället. Även historiska matcher ska gå att leta upp.

Denna funktion finns väl inte på oddsportal eller har jag fått i mig ett par för många semesteröl?

Så om någon vet nån sida där det går att få upp denna visning utan att behöva klicka in sig på varje match vore det tacksamt om ni delade med er

Overplayer 2012-08-16 19:11

Citat:

Ursprungligen postat av MrGerrard (Inlägg 197086)
Bumpar denna.

Jag använder oddsportal som jämförelse. När jag klickar på today's matcher får jag upp oddsen för 1,X,2 på första sidan men jag skulle vilja få upp oddsen för O/U istället. Även historiska matcher ska gå att leta upp.

Denna funktion finns väl inte på oddsportal eller har jag fått i mig ett par för många semesteröl?

Så om någon vet nån sida där det går att få upp denna visning utan att behöva klicka in sig på varje match vore det tacksamt om ni delade med er

Går att få O/U istället för 1x2 om man vill. Går att ändra på inställningarna om man skapar ett eget konto på sidan.

MrGerrard 2012-08-16 19:15

Hur? Måste vara blind för har kollat igenom settings flera ggr.

Jag menar alltså att O/U oddsen ska komma upp på första sidan där alla dagens matcher står uppradade

Overplayer 2012-08-16 19:24

Citat:

Ursprungligen postat av MrGerrard (Inlägg 197090)
Hur? Måste vara blind för har kollat igenom settings flera ggr.

Jag menar alltså att O/U oddsen ska komma upp på första sidan där alla dagens matcher står uppradade

Sorry, var lite väl snabb där. Man kan ställa in så Ö/U kommer upp först när man klickar på matcherna inte direkt upp när man tar upp ligan. Men om du vill göra det så är det Settings - General settings - Primary type of odds.

Men var nog inte det du var ute efter.

MrGerrard 2012-08-16 19:27

Tack men nej det visste jag. Vill ha dom direkt på första sidan istället för 1,X,2.

Blir så mycket klickande om man ska backtracka lite

Analys 2012-08-21 15:05

Grinig som fan på att man inte kan välja vilket odds som ska visas på Oddsportal, skulle vilja ha 1/2 på förstasidan. Av samma anledning som ovan så suger det dase att behöva klicka in på varje match...

KP 2012-08-21 19:17

http://www.oddsportal.com/contact/ bara kontakta dom. Om ingen lämnar förslag/feedback så lär de inte utvecklas ;)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved