Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   R.I.P Marketbeaters - finns andra alternativ (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/53439-r-i-p-marketbeaters-finns-andra-alternativ/)

Sputnik2012 2022-06-26 13:30

R.I.P Marketbeaters - finns andra alternativ
 
Jag har gjort finna pengar med Marketbeaters och gilla upplägget att lägga spel live.
Men nu har dom gått i graven.

Hitta ett annat alternativ som jag klurar på.
pouncebet.

Dom har både Tennis och Fotboll och ett valuebetting system PBI scores.
Ju högre PBI scores desto mindre spel men desto högre ROI.
Dom har en bot som lägger spel 24/7.
Man gör sina egna inställningar, konservativ eller medel eller hög risk.

Men eftersom jag har hört rykten om att Betfair kanske inte förnyar sin licens.
Så skrev jag till pouncebet och fråga om man kan lägga spelen manuellt.
Vilket fungerar fin-fint med appen i mobilen.

Då skulle android appen bli likadan som Marketbeaters app och fylla samma funktion.
Alltså man får sitt tips och går in på Smarkets eller Betfair och lägger sina spel i mobilen, ständigt redo :-)

Och inga vanliga bookies utan uteslutande spelbörs.
Känns som ett bra upplägg.

pouncebet är beprövad med lång erfarenhet, så inga konstigheter.
Samt rimlig månads kostnad £9.99

MVH

kisumu 2022-06-26 14:21

Pouncebet verkar vara ett seriöst alternativ. Goalprofits har testat systemet och ger klartecken. 3 månaders spel gav 11.2% roi.
Till alla som letar efter seriösa alternativ. Goalprofits kör reviews på en mängd olika betaltjänster och man bör alltid titta där innan man betalar för något.
Man behöver inte vara medlem för att läsa raporterna.

Sputnik2012 2022-06-26 16:41

Ibland är saker för bra för att vara sanna.
Jag skrev till Pouncebet och dom sa att jag kunde lägga spel manuellt.

Tänkte testa och skulle köpa standard konto.
Men man måste koppla sitt Betfair konto och man kan inte välja bort det alternativet, samt man måste ha en tjänst aktiv, tennis eller fotboll.
Tanken var ju att kunna göra det.

Skrivit igen för att se om jag missat något.
Återkommer.

Sputnik2012 2022-06-26 18:57

YES

Hi Patrik,

Yes, if you would like to stop bet placement with Betfair at any point, you can select the "Pause Strategy" button, or the "Disconnect Betfair Account" button.

Both will stop any interaction with your Betfair account.

You will continue to receive app notifications.

Regards,

The PounceBet Team

Sputnik2012 2022-06-26 20:00

Noterar att om Betfair inte förnyar sin licens, så kommer jag ha Pouncebet i mobilen, iallafall.
Men tappar man den eller den går sönder så är det kört.
För då går det inte att byta mobil och öppna ett konto, för man måste koppla innan man kopplar ifrån.

EDIT tänkt om, det blir för jobbigt att söka efter varje spelare eller lag för hitta rätt match och sedan lägga spel.
Struntar i Pouncebet.

MVH

brainiac 2023-01-11 11:38

Citat:

Ursprungligen postat av Sputnik2012 (Inlägg 787918)
Noterar att om Betfair inte förnyar sin licens, så kommer jag ha Pouncebet i mobilen, iallafall.
Men tappar man den eller den går sönder så är det kört.
För då går det inte att byta mobil och öppna ett konto, för man måste koppla innan man kopplar ifrån.

EDIT tänkt om, det blir för jobbigt att söka efter varje spelare eller lag för hitta rätt match och sedan lägga spel.
Struntar i Pouncebet.

MVH

Hittade du något annat vettigt alternativ?

Nu har jag bara sett deras korta film på sidan, kan givetvis förstått fel, men jag reagerade på är att det såg ut som det var fasta insatser, som man kan antingen dubbla, dela på hälften och kanske något mer.
Precis det jag inte vill ha, utan jag vill kunna betta vad jag vill...

Hoppas jag såg fel eller är det så att man måste ha "expert" som membership?

https://tinypic.host/images/2023/01/...-11-113332.png

Sputnik2012 2023-01-12 13:33

Toppen här är ett annat tips.
Med hjälp av BTC skapa jag min egna trading metod med positiv ROI.
Dom har färdiga trading metoder som är - out of the box - bara köra.
Samt flera - set & forget - metoder som fungerar på spelbörsen vilket är ett extra plus.
Samtliga är beprövade.

Jag är snål, så jag tycker avgiften är lite väl dyr, trots så mycket för pengarna.
Men man kan använda en eller två - set & forget - metoder och tjäna in avgiften varje månad eller åtminstone under kort sikt reducera avgiften.
500 per månad.

MVH

brainiac 2023-01-13 19:01

Citat:

Ursprungligen postat av Sputnik2012 (Inlägg 801216)
Toppen här är ett annat tips.
Med hjälp av BTC skapa jag min egna trading metod med positiv ROI.
Dom har färdiga trading metoder som är - out of the box - bara köra.
Samt flera - set & forget - metoder som fungerar på spelbörsen vilket är ett extra plus.
Samtliga är beprövade.

Jag är snål, så jag tycker avgiften är lite väl dyr, trots så mycket för pengarna.
Men man kan använda en eller två - set & forget - metoder och tjäna in avgiften varje månad eller åtminstone under kort sikt reducera avgiften.
500 per månad.

MVH

Åhå, hörs intressant ut. Har du en länk till dom för söker man på BTC, så får man väldigt mycket Bitcoin... :)

Sputnik2012 2023-01-14 00:08

https://betfairtradingcommunity.com/en

brainiac 2023-01-25 18:00

Tackar!

Sputnik2012 2023-03-01 11:08

Här är ytterligare tips för passiv inkomst.

Pouncebet är ju en suverän tjänst med sin AI Bot och passiv inkomst som resultat.

Här är en till tjänst som fungerar som passiv inkomst utan att man behöver göra något.
We'Bet'You'Bet är en Bot som körs av kända handicappers.
Betfair, men tyvärr tar dom inte fler investerare, men man kan skriva och ställa sig på en lista om en ledig plats dyker upp, jag hade tur och fick en plats.

MVH

Sputnik2012 2023-03-05 14:46

Va inne och kolla boten och taxametern tickar på :-)

Tycker det är smått fantastiskt att man kan ha två passiva inkomster utan att röra ett finger.
Det är precis som en AI bot för aktier/fonder med skillnaden att dessa alternativ är skattefria.

MVH



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved