Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Teori 100,000 + service play, profit? (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/6742-teori-100-000-service-play-profit/)

aslako 2011-03-02 12:56

Teori 100,000 + service play, profit?
 
Tja har en fundering:p

Om man skulle jobba ihop en 100 000kr för att sedan betala en service play för ja vad kan det vara 3000kr i månaden. Hur smart skulle detta egentligen vara?

Vad jag har förstått så skall man väl i princip alltid gå + på service plays betts. Skulle denna princip gå att leva på?

Vilken sport skulle man välja samt vilket "proffs" skulle man betala för servicen?

Hur mkt i teorin tror ni jag skulle öka på ett år då om jag kör med 1-5 units dvs % eller månadsvis om det är lättare att fundera på.

1000kr = 1 unit då.

Jag som vill tjäna så mkt som möjligt på att göra så lite som möjligt tycker detta låter som en ypperlig idé, men då lär man ju ta en service play som faktiskt går + :D (vilket de flesta gör?)

Lemasive 2011-03-02 12:57

Citat:

Ursprungligen postat av aslako (Inlägg 110184)
Tja har en fundering:p

Om man skulle jobba ihop en 100 000kr för att sedan betala en service play för ja vad kan det vara 3000kr i månaden. Hur smart skulle detta egentligen vara?

Vad jag har förstått så skall man väl i princip alltid gå + på service plays betts. Skulle denna princip gå att leva på?

Vilken sport skulle man välja samt vilket "proffs" skulle man betala för servicen?

Hur mkt i teorin tror ni jag skulle öka på ett år då om jag kör med 1-5 units dvs % eller månadsvis om det är lättare att fundera på.

1000kr = 1 unit då.

Jag som vill tjäna så mkt som möjligt på att göra så lite som möjligt tycker detta låter som en ypperlig idé, men då lär man ju ta en service play som faktiskt går + :D (vilket de flesta gör?)

Dom flesta Service plays går inte +

Moffegrev 2011-03-02 13:49

Det är en jävla massa annat skit att tänka på, såsom att oddsen slashas, och du hinner inte alltid hugga oddsen innan de tappat värde.

Tänk efter, hade det funnits något sätt där man garanterat blivit rik hade alla gjort det.

rovfisken666 2011-03-02 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av Moffegrev (Inlägg 110201)
Det är en jävla massa annat skit att tänka på, såsom att oddsen slashas, och du hinner inte alltid hugga oddsen innan de tappat värde.

Tänk efter, hade det funnits något sätt där man garanterat blivit rik hade alla gjort det.

Det skulle inte alla eftersom det krävs mycket tid för det och folk prioriterar annat också i livet!

Sonadar 2011-03-02 15:24

Finns många enkla sätt att bli miljonär om man bara har en tio-tjugo år och lite pengar över efter räkningarna. Många saker kan bortprioriteras, men de flesta väljer att leva i nuet och köpa kläder/resor/andra nöjesprylar istället för att spara. Vad som är rätt eller fel är svårt att säga, man kan ju dö när som helst.

Snittgurkan 2011-03-02 18:33

Det kanske är bättre då att du ger dina pengar till någon annan duktig spelare här på forumet, och låter han spela åt dig så slipper du bry dig alls.
För det finns väl några här som kan förvalta andras pengar på ett bra sätt, tror jag åtminstone.
Då kanske du kan blir miljonär och den som spelat åt dig kan, åtminstone få en liten del av kakan.
Skulle jag få förtroendet så skulle jag vara mer restriktiv med mina bets och ha en högre Roi än vad jag har, för man vill ju inte slarva bort andras pengar.
Hade serviceplays haft den filosofin, så hade det säkert gått betydligt bättre.
Nu är ju dem tvungna att lägga fram spel bara för att man betalar till dem.
:innocent: Ta det med en nypa salt, med vad jag skrev här. :innocent: :whoco5: Risk för att man kanske jag får äta upp detta. :whoco5:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved