Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Bonustrading (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/)

amarinho 2019-02-02 10:08

Citat:

Ursprungligen postat av mumintroll (Inlägg 605190)
Så mycket pengar jag har tjänat tack vare spelbolagen har jag svårt att kalla dom för fula fiskar. Och den som är med i leken får leken tåla lille vän.
Simma lugnt ;)

Lägg ner nu. Dem pengarna du vunnit har någon annan förlorat eftersom hela konceptet är att ta mer än vad som betalas ut. Om man då limiterar dem få som vinner så är det då inte hederligt.

MikeHaggar 2019-02-02 11:45

Citat:

Ursprungligen postat av amarinho (Inlägg 605212)
Lägg ner nu. Dem pengarna du vunnit har någon annan förlorat eftersom hela konceptet är att ta mer än vad som betalas ut. Om man då limiterar dem få som vinner så är det då inte hederligt.

Det är inte att någon annan förlorat som är det fula utan att man motarbetas att vinna trots att man gått med på att spela på bolagets villkor där de har generellt överläge. Man borde om något hyllas för sin skicklighet men blir istället behandlad som en skurk.

Memorize 2019-02-02 12:54

Citat:

Ursprungligen postat av mumintroll (Inlägg 605190)
Så mycket pengar jag har tjänat tack vare spelbolagen har jag svårt att kalla dom för fula fiskar. Och den som är med i leken får leken tåla lille vän.
Simma lugnt ;)

Hur är det på något sätt relevant hur mycket pengar du har tjänat tack vare spelbolagen? :claps: Poängen var att du kallade konfiskering av pengar & en massa krångel för "En helt vanlig kontroll" :lol:

mumintroll 2019-02-14 09:11

Citat:

Ursprungligen postat av Memorize (Inlägg 605237)
Hur är det på något sätt relevant hur mycket pengar du har tjänat tack vare spelbolagen? :claps: Poängen var att du kallade konfiskering av pengar & en massa krångel för "En helt vanlig kontroll" :lol:

Jepp, som alla med erfarenhet vet hör det till vanligheterna att få krångla en del med vissa bolag :) inget konstigt med det

Crossa 2019-03-18 20:55

Hallå, har någon lust att gå igenom hur man bäst tradear leovegas bonus?

Morgan007 2019-03-19 06:05

Citat:

Ursprungligen postat av Crossa (Inlägg 611532)
Hallå, har någon lust att gå igenom hur man bäst tradear leovegas bonus?

Se inlägg 1323 i den här tråden.

bettaren77 2019-03-20 11:56

Citat:

Ursprungligen postat av Crossa (Inlägg 611532)
Hallå, har någon lust att gå igenom hur man bäst tradear leovegas bonus?

PÅ oddstoincome går det igenom steg för steg hur du tar den bonusen. För mig funkade det när jag gjorde som de skrev i guiden iaf.

MikeHaggar 2019-03-20 16:51

Kan vi fixa ihop ett chattrum eller liknande för dessa saker det vore mkt bättre tror jag

bettaren77 2019-03-21 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av MikeHaggar (Inlägg 611667)
Kan vi fixa ihop ett chattrum eller liknande för dessa saker det vore mkt bättre tror jag

Utmärkt förslag!

Crossa 2019-03-25 14:58

Interwettens bonus. Är det några konstigheter, eller är det helt enkelt sätt in 1000kr, få 150kr för varje omsatt 1000-lapp?
Vad händer om man förlorar det första spelet, avbryts bonusen då eller kan man sätta in nya pengar och fortsätta?

bettaren77 2019-03-26 13:05

Citat:

Ursprungligen postat av Crossa (Inlägg 612158)
Interwettens bonus. Är det några konstigheter, eller är det helt enkelt sätt in 1000kr, få 150kr för varje omsatt 1000-lapp?
Vad händer om man förlorar det första spelet, avbryts bonusen då eller kan man sätta in nya pengar och fortsätta?

Citerat från oddstoincome: "När ditt spel har avgjorts får du 1500 kronor (15%) i form av riktiga pengar. Men ta inte ut några pengar ännu!
Om du förlorat ditt SPEL på Interwetten behöver du sätta in ytterligare pengar för att låsa upp nästa del av din bonus. Sätt in så att du återigen har 1000 kronor på ditt konto."

Så nä, bonusen avbryts inte utifrån den informationen!

MikeHaggar 2019-03-26 14:42

Har fixat ett chattrum nu där vi kan hänga när vi är online säg till så ger jag adressen

bettaren77 2019-03-26 20:32

Citat:

Ursprungligen postat av MikeHaggar (Inlägg 612237)
Har fixat ett chattrum nu där vi kan hänga när vi är online säg till så ger jag adressen

Jag är gärna med!

Är även med i en discord med många medlemmar, mestadels brittiska dock. Försöker få in lite mera svenskar, så joina gärna den också; https://discord.gg/hDSWVe9

AddeRunner 2019-03-26 21:57

Citat:

Ursprungligen postat av MikeHaggar (Inlägg 612237)
Har fixat ett chattrum nu där vi kan hänga när vi är online säg till så ger jag adressen

Jag är gärna med jag också! :)

MikeHaggar 2019-03-28 14:47

Har skickat inbjudan nu och har chattfönstret öppen ett par timmar dagligen är bara att droppa in:)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved