Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Bonustrading (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/)

mwickholm 2017-03-13 14:11

Citat:

Ursprungligen postat av R_j (Inlägg 522180)
Kontot är uppe i 20k euro så så mkt jag kan

Men du har ingen bonus alltså? Då är det ju bara att ta ut, eller är det något som gör det omöjligt?

bjarnea 2017-03-13 14:53

Citat:

Ursprungligen postat av R_j (Inlägg 522174)
Kommer nog bli limmad snart på b365 och skulle behöva få över pengarna till betfair eller pinnacle.

vilka marknader bör man titta på?

Oddsmonkey jämför odds hos bet335 med Betfair och Smarket. Finns även mot andra bookmakers skulle jag tro. Kostar dock cirka 100kr för en månad.

R_j 2017-03-13 15:44

Citat:

Ursprungligen postat av mwickholm (Inlägg 522187)
Men du har ingen bonus alltså? Då är det ju bara att ta ut, eller är det något som gör det omöjligt?

Fast jag vill ju fortsätta på b365 utan att bli limmad, har rensat under deras live betting på ufc bla och om jag tar ut 10k euro så är risken rätt stor.

Då "förlorar" jag hellre pengarna till något spelbolag som inte limmar en.

Har dock ingen vana av andra spel än mma och lite boxning.

mwickholm 2017-03-13 16:06

Citat:

Ursprungligen postat av bjarnea (Inlägg 522189)
Oddsmonkey jämför odds hos bet335 med betor och Smarket. Finns även mot andra bookmakers skulle jag tro. Kostar dock cirka 100kr för en månad.

Jag brukar gå via mbassist.com och blir redirectad till Oddsmonkey därifrån. Där har jag ett konto och när jag loggar in ser jag oddsmatcharen (mot börser) helt gratis. Däremot mot andra bolag, den så kallade "dutch search" har jag inte tillgång till. Sedan finns ju också okeyno.com som jämför med börserna men där är inte kommissionen inräknad och så finns ju förstås surebet.com.

lottolars 2017-03-13 16:28

Premier League bör du kunna hitta spel där du backar 1% mot t.ex Pinnacle. Ser alltid bra ut med stora spel på den ligan

sskssk 2017-03-13 16:42

Det är alltså tal om att spela över pengarna från ett bolag till ett annat.

Känns som det börjar bli läge att pinga in @robfri i tråden.

nomasporfavor 2017-03-13 16:44

Citat:

Ursprungligen postat av R_j (Inlägg 522193)
Fast jag vill ju fortsätta på b365 utan att bli limmad, har rensat under deras live betting på ufc bla och om jag tar ut 10k euro så är risken rätt stor.

Då "förlorar" jag hellre pengarna till något spelbolag som inte limmar en.

Har dock ingen vana av andra spel än mma och lite boxning.

Inte för att jag kanske är rätt person att svara på det, men blir man inte limmad baserad på spel och inte uttag? De lär ju veta att du har vunnit pengar..

R_j 2017-03-13 17:48

Citat:

Ursprungligen postat av nomasporfavor (Inlägg 522201)
Inte för att jag kanske är rätt person att svara på det, men blir man inte limmad baserad på spel och inte uttag? De lär ju veta att du har vunnit pengar..

Fast målet är att "förlora" dom igen

bandyfan 2017-03-13 17:55

Citat:

Ursprungligen postat av Morgan007 (Inlägg 522147)
Exempel den veckan på publika bonusar/gratisspel i Sverige:
Comeon: 1000 kr + 500 kr (7-årsfirande)
Nordicbet: 500+250+200+100 (Fotboll/SHL-slutspel/SHL-grundspel/CL)
Bethard: 300 kr (CL)
Sverigekronan: 300 kr (CL)
LeoVegas: 200 kr (CL)

TOTALT: 3350 kr. Får du ut 75% av det så har du 2500 kr på en vecka. (Sen har det här varit en bra vecka med CL + Comeons kalas).

Sen har Mobilbet, Fastbet, Betsafe, Betsson, Paddypower m.fl. kört ytterligare kampanjer

Måste man logga in Comeon, Bethard, Sverigekronan, Leovegas etc för att se dessa erbjudanden? Jag har varken fått mail eller SMS om detta. :sad44:

nomasporfavor 2017-03-13 18:29

Citat:

Ursprungligen postat av R_j (Inlägg 522208)
Fast målet är att "förlora" dom igen

Ja det förstod jag också, jag ser bara inte problematiken om du enkelt kan ta ut pengarna :)

R_j 2017-03-13 19:19

Citat:

Ursprungligen postat av nomasporfavor (Inlägg 522214)
Ja det förstod jag också, jag ser bara inte problematiken om du enkelt kan ta ut pengarna :)

Fast målet är att vinna 20k till, om jag fortsätter vinna är det oundvikligt att bli limmad, förlorar jag däremot vinsten till ett annat spelbolag är jag inte längre en vinnande spelare och kan förhoppningsvis fortsätta vinna.

lottolars 2017-03-13 19:36

Citat:

Ursprungligen postat av R_j (Inlägg 522230)
Fast målet är att vinna 20k till, om jag fortsätter vinna är det oundvikligt att bli limmad, förlorar jag däremot vinsten till ett annat spelbolag är jag inte längre en vinnande spelare och kan förhoppningsvis fortsätta vinna.

Fast riktigt så enkelt är det inte. Säg att du nu vunnit massa på esport eller MMA och sedan nu förlorar massa på fotboll.
Då kommer dom tillslut att kliva in och limitera dig på de marknader dom känner att du har edge.
Dvs du kan ha maxlimit på fotboll hockey basket osv men där du vinner kommer du vara limmad ner till någon hundring.

bjarnea 2017-03-13 19:43

Citat:

Ursprungligen postat av bandyfan (Inlägg 522209)
Måste man logga in Comeon, Bethard, Sverigekronan, Leovegas etc för att se dessa erbjudanden? Jag har varken fått mail eller SMS om detta. :sad44:

Bethard pchSverigekronan har jag fått mail av.

Alltid bra att gå in på sidorna och kolla.

Idag finns bla http://promotions.comeon.com/se/7-arsjubileum/

R_j 2017-03-13 20:04

Citat:

Ursprungligen postat av lottolars (Inlägg 522237)
Fast riktigt så enkelt är det inte. Säg att du nu vunnit massa på esport eller MMA och sedan nu förlorar massa på fotboll.
Då kommer dom tillslut att kliva in och limitera dig på de marknader dom känner att du har edge.
Dvs du kan ha maxlimit på fotboll hockey basket osv men där du vinner kommer du vara limmad ner till någon hundring.

Nä förmodligen ingen lösning i längden men lite tid borde det nog köpa

BroderH 2017-03-13 20:21

Har länge tänkt försöka bonushora och blev inspirerad av dagens inlägg. Fick äntligen tummen ur och reggade mig på betfair och skapade ett konto på Bethard.

Hittade en intressant hockeymatch och lirade på båda ställena. Upptäckte dock efteråt att lagen möts två nätter i rad och att jag spelat på den första matchen och bokade den andra...Är det sånt som kallas lärpengar? Tur att det inte var så stora summor...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved