Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tävlingar på Sharps (https://www.sharps.se/forums/taevlingar-pa-sharps/)
-   -   Regler, frågor och svar om Sharps travtävling (https://www.sharps.se/forums/taevlingar-pa-sharps/27770-regler-fragor-och-svar-om-sharps-travtaevling/)

admin 2016-12-07 13:28

Regler, frågor och svar om Sharps travtävling
 
Här kan du ställa dina frågor om Sharps travtävling

Tävlingsregler: 

•    För att kunna delta måste du vara registrerad kund hos Racebets och ha gjort minst en insättning på ditt spelkonto. Har du inget konto hos Racebets måste du registrera dig via den här länken. (Obs! Detta gäller inte er som registrerat er före detta denna tråd postas (7/12), ni kan delta utan krav på nyregistrering eller ny insättning). Alla som registrerar sig får också ta del av Racebets unika 1000+100kr bonus som endast går att få via Sharps.

•    Du väljer en häst i varje lopp (7 lopp totalt). Normalt sett väljer du de hästar som du tycker har bäst vinstchans i förhållande till vinnarodds. Du anger dina val under respektive deltävlings tråd i det här forumet. Alla val måste anges före spelstopp för lopp 5.

•    Du erhåller poäng om din valda häst vinner och/eller slutar på plats. Poängen motsvarar det slutliga vinnaroddset (totalisatorodds) och/eller det slutliga platsoddset (totalisatorodds). Du får alltså högre poäng om din hästs vinnar- eller platsodds är högt. 

•    Du måste omsätta minst sammanlagt 100 kr hos Racebets på spel till fast odds på ett eller flera av deltävlingens aktuella lopp.

•    Om din valda häst skulle bli struken tilldelas du istället den häst som har det lägsta slutgiltiga vinnaroddset.

Deltävlingarna:

Datum                 Bana                     
10/12 2016      Färjestad          lopp 5-11
17/12 2016      Åby                  lopp 5-11
23/12 2016      Örebro             lopp 5-11
26/12 2016      Solvalla           lopp 5-11
31/12 2016      Mantorp          lopp 5-11
 
Priser i deltävlingarna*
1:a pris: 1000 kr + 1 RaceBets-mugg + 1000 Sharp$
2:a pris: 500 kr  + 1 RaceBets-mugg + 500 Sharp$
3:e pris: 300 kr  + 1 RaceBets-mugg + 300 Sharp$

Regler för månadstävlingen
Månadstävlingen avgörs genom att alla deltagares tre bästa resultat i de fem deltävlingarna räknas samman och flest poäng vinner. Om du exempelvis har fått 7, 10, 15, 5 respektive 40 poäng i deltävlingarna så blir ditt slutgiltiga resultat (10+15+40) = 65 poäng.
 
Priser i månadstävlingen*
1:a pris: 5000 kr + 1 RaceBets-mugg  + 5000 Sharp$
2:a pris: 2500 kr + 1 RaceBets-mugg + 2500 Sharp$
3:e pris: 1000 kr + 1 RaceBets-mugg + 1000 Sharp$
 
Dessutom vinner samtliga deltagare som får fler poäng än Tradern (bookien) i sammanställningen ett exemplar av RaceBets exklusiva "I Beat The Trader"-mugg. (Sagaform porslinsmugg, värde ca 200kr)*
 
*Alla vinster utbetalas i form av bonus hos Racebets. Vinstbelopp måste omsättas 5 gånger innan uttag kan göras.

*Max en RaceBets-mugg per kund så länge lagret räcker.

travanalys 2016-12-09 09:36

Var väljer man hästarna på racebets? Eller är det bara här på sharps man anger de? Och hur kopplas racebetkontot ihop med detta konto? Har redan konto sedan tidigare, dock olika användarnamn...

admin 2016-12-09 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av travanalys (Inlägg 513389)
Var väljer man hästarna på racebets? Eller är det bara här på sharps man anger de? Och hur kopplas racebetkontot ihop med detta konto? Har redan konto sedan tidigare, dock olika användarnamn...

Du skriver dina val för deltävling 1 i den här forumstråden
https://www.sharps.se/forums/travtaev...estad-10-12-a/

Vid ev vinst kontaktar vi dig och ber om ditt användarnamn på Racebets, efter det sätts vinsten in på ditt konto.

Nancyo 2016-12-10 10:07

Har jag fattat rätt att det jag tävlar om är "bonuspoäng" på RaceBets som måste omsättas minst fem gånger innan de går att ta ut som riktiga pengar, förutom en mugg och lite sharp$?

Sprite 2016-12-10 10:17

Citat:

Ursprungligen postat av Nancyo (Inlägg 513492)
Har jag fattat rätt att det jag tävlar om är "bonuspoäng" på RaceBets som måste omsättas minst fem gånger innan de går att ta ut som riktiga pengar, förutom en mugg och lite sharp$?

Hur kan detta tolkas på något som helst annat sätt?


Citat:

Ursprungligen postat av admin (Inlägg 513223)
*Alla vinster utbetalas i form av bonus hos Racebets. Vinstbelopp måste omsättas 5 gånger innan uttag kan göras.


Nancyo 2016-12-10 14:00

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 513494)
Hur kan detta tolkas på något som helst annat sätt?

Jag kunde inte tolka det på annat sätt, men tyckte ärligt talat att det inte kändes som en tävling utan mer som promotion för RaceBets. Därav hoppades jag på att jag missat något väsentligt.

Sprite 2016-12-24 13:57

Hej, jag har inte fått något mail ifrån omgången 23/12 där jag kom trea, för tradern kan väl inte vinna priser i tävlingen? Eller får representanter för bookien (Racebets) spela på sitt egna bolag som man representerar?

Citat:

För att kunna delta måste du vara registrerad kund hos Racebets och ha gjort minst en insättning på ditt spelkonto.
Citat:

Du måste omsätta minst sammanlagt 100 kr hos Racebets på spel till fast odds på ett eller flera av deltävlingens aktuella lopp.

sskssk 2016-12-24 15:40

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 514752)
Hej, jag har inte fått något mail ifrån omgången 23/12 där jag kom trea, för tradern kan väl inte vinna priser i tävlingen? Eller får representanter för bookien (Racebets) spela på sitt egna bolag som man representerar?

Aj, aj, aj, det var den julefriden det....:sad:

sedon 2016-12-25 13:47

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 514752)
Hej, jag har inte fått något mail ifrån omgången 23/12 där jag kom trea, för tradern kan väl inte vinna priser i tävlingen?

Jag har inte fått nåt mail heller så troligen finns det folk som låter julfirande gå före trav;)

Sprite 2016-12-25 15:00

Citat:

Ursprungligen postat av sedon (Inlägg 514811)
Jag har inte fått nåt mail heller så troligen finns det folk som låter julfirande gå före trav;)

Galna människor det finns ;) :D

admin 2016-12-26 22:46

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 514752)
Hej, jag har inte fått något mail ifrån omgången 23/12 där jag kom trea, för tradern kan väl inte vinna priser i tävlingen? Eller får representanter för bookien (Racebets) spela på sitt egna bolag som man representerar?

Ingen har fått något mejl, alla vinnare behöver skicka ett PM till admin med sitt användarnamn på Racebets för att få sin vinst utbetald.

Det stämmer att Tranders placering inte räknas, dvs du vann tredjepriset.

sskssk 2016-12-27 00:56

Citat:

Ursprungligen postat av admin (Inlägg 515051)
Ingen har fått något mejl, alla vinnare behöver skicka ett PM till admin med sitt användarnamn på Racebets för att få sin vinst utbetald.

Det stämmer att Tranders placering inte räknas, dvs du vann tredjepriset.

Grattis till 300kr sprite :cheers: :moneybag: :moneybag: :moneybag:

Men antar att det var muggen som var det bästa priset

johank87 2016-12-29 06:14

Uppdaterad ställning inför sista omgången?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved