![]() |
ByeBye Rafa!
|
bye bye rafa :moneybag:
|
29 x Degen :D
PS. Notera att jag inte spelat, bara konstaterar . |
Citat:
|
Citat:
|
Sitter å funderar på McHale emot Kerber. 4.8 erbjuder 5Dimes, och jag tycker det borde finnas värde i det, men jag är väldigt okunnig när det gäller underlag gente spelare. Dessa möttes på gruset i Indian Wells och gick en hård 3-setare som avslutades i Tie break tidigare i år, är McHale så mycket sämre på gräs eller är det ett överodds?
|
Citat:
|
Citat:
|
safeade Querrey så plus hursom, det ser ju bra ut just nu, tack grabbar! :)
|
Citat:
Dessutom så har inte McHale imponerat ett dugg. Hon darrade rejält mot challengerspelaren Konta i första omgången och vann efter ett långt skiljeset. I andra omgången gick hon vidare efter en jämn match mot Mathilde Johansson som har ett katastrofalt år bakom sig såhär långt (åkt ut i första omgången i 11 av 15 turneringar detta året). Kolla Kerbers facit och se vilka som lyckats rubba henne i år. Det är inte direkt några dussinlirare. Kvitova, Li Na, Sharapova, Errani, Azarenka, Barthel, Pennetta, Pironkova. Förra veckan mot Paszek i Eastborune också där hon slog ut sig själv när hon egentligen borde vunnit finalen. |
Citat:
|
Raonic :sad44:
Overplayer :idiot: Som sagt man bör... |
Citat:
|
Citat:
Därav kommer det att i längden bli tungt för de bästa då dem ofta går långt i dem flesta turneringarna. |
Citat:
6-2 Kerber känns väldigt missvisande iaf. 2/2 BP vunna för Kerber och 0/10 för McHale!! Imponerande av Kerber i big points!! |
Citat:
|
vad tror folket om ferrer imorrn?
|
"roddick" 1 kul skräll !
iaf om han vsr upp sig från sin bästa sida , då skall "ferrer" va chanslös------efters han inte alls har ngt naturl grässpel . Probl = dock att "roddick" på senare år inte alls kommit upp i norm spelstand , isåf får det bli 1 chansspel med mindre insats. "roddick" har utan tvek kap att serva ut "ferrer" ur "wimbl".
|
Citat:
|
Någon som har några tankar om Zakopalova - Schiavone? Italienskan har 2-0 i inbördes dock är båda matcherna från 2004. Borde inte Schiavone ha en rimlig chans till 2.65 på Pinnen?
|
Citat:
|
Citat:
|
Wimbledon, old school style.
Det är ändå vackert på något vis att man har en vilodag och inte alls spelar på söndagen mitt i turneringen. Nästan lite rebelliskt i dessa tider av infomani och där allt ska ske på en gång, gå fort och snabba kickar ska inkasseras på alla möjliga olika sätt. Sköna gamla Wimbledon vägrar stressa.
|
Kohlschriber -3,5 är enligt mig ett av de bättre spelen idag!
|
Citat:
|
Citat:
Jag följer inledningen av matchen och spelar jag någon så blir det Baker. Näe nu fattar jag!! Rosol slog Nadal, Kolle krossade Rosol!! Håll i dig Murray det här blir åka av i semin!! :rolleyes: |
Fortsätter Baker serva som han gjort hittills i turneringen tror jag ett överkalas är att vänta.
|