Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tennis (https://www.sharps.se/forums/tennis/)
-   -   [30/6] Wimbledon (https://www.sharps.se/forums/tennis/3060-30-6-wimbledon/)

BiggieB 2010-06-28 21:28

[30/6] Wimbledon
 
Fina matcher imorgon tankar?

Tsonga - Murray

Feddan - Berda

Nadal - Soda

Lu - Djoko

Jag lirar iaf en liten slant på berdych @5.37.

Fedrerr har i 2 av de 3 senaste majorsen torskat mot Berdych typ av spelare. Känns som han har blivit avslöjad. Berdych är en spelare på uppgång och samtidigt som Fedrer lirade väldigt bra mot melzer. Fedrer måste se som favorit men 5.37 på Berda känns som för högt. Jag tror fedrer vinner men att Berdych definitivt har en bra chans.

BiggieB 2010-06-28 21:34

jag lägger även en liten slant på tsonga @3.97 och en på nadal @1.60

Nadal för att han är nadal och söderling som är i behov av att gå igenom sin långa slagteknik kommer att få ondare om tid. Visst har söderling en chans men nadal tycker jag borde ligga runt 1.30 - 1.40

Tsonga har 2 - 2 mot murray och är en spelartyp som kan slå igenom murrays defensiv. Murray är en spelare som verkligen imponerat i årets wimbledon medans tsonga har presterat sämre än väntat och varit loj. Men han har definitivt kapacitet att slå murray och 3.97 känns löjligt högt. Mot murray kommer inte tsonga loja till hoppas jag utan göra det till en riktig match då kan det bli kul och seger för tsonga :)

Sl4mp4 2010-06-28 21:37

Hakar på Berdych, lunchunderhållning:popcorn:

Grovbenstomme 2010-06-28 21:48

Spelas på Onsdag! Damerna spelar imorgon

BiggieB 2010-06-28 21:50

doh \o/ :)

Grovbenstomme 2010-06-28 21:52

Fixade rubriken, nps

pankbank 2010-06-28 22:35

konstigt att spelstopp för herrar imorrn klockan 12 på bet365 . dom har skrivit fel spelstopp dag.

BiggieB 2010-06-29 14:19

N. Djokovic/Y-H. Lu Totala Game UNDER 36.5 för Match 1.885

ett till game lagt. Lu är har gått alldeles för lång i wimby. Nu möter han en spelare som är klart bättre än roddick om man bortser från serven. Det är dags för Lu att bli avslöjad och i 3 raka dessutom. Tycker det känns som djoko kan breaka lite när han vill. Problemen från förra matchen oroar lite men det var efter tuffa set mot hewitt. Spelarna har möts en gång på hardcourt i perth 2007 med serbisk seger men det säger inte så mycket. Under 36.5 är fin lina om man tror på 3 raka :)

BoL!

Maitaii 2010-06-29 21:01

Det låter betryggande Lucky. Jag testar även +.6.5 gem på Lu. Orkar han är ju frågan eftersom han spelat så mycket matcher på senare tid. Djokovic har inte mött någon som Lu som kan avgöra med sina tunga forehands slag. Lu är en liten favorit med så spelar med hjärtat. Ha en trevlig semester!

ryggovic 2010-06-29 21:41

Berdych-Federer

Tiebreak- Ja
Federer 3-0 Nej
Över 36,5 game
En slant på rak Berdych oxå

Kirtap 2010-06-29 22:02

Lu vinner till bra odds, spelar även hcp på honom. Kan man slå ut Roddick som va en av favo till att vinna hela turren så kan han slå ut Djoko oxå, iaf till det oddset.

Lu borde stå i max 5 ggr imo, 6 ggr liras. Även hcp på Lu spelas

Robin-Nadal lämnas till att bara titta och heja på Robin, inga överodds i den matchen inte, oddsen sitter helt rätt = inga spel

Samma i Tsonga-matchen, rätt odds på rätt spelare

Berdych har såklart chans och hcp Berdych spelas i den matchen.

henke111 2010-06-29 22:02

Nadal rak
Nadal -2-5 game
Tsonga vs Murray över 3,5
Federer vs Berdych över 3,5

=)

BiggieB 2010-06-30 03:35

Roddick och djokovic är helt olika spelartyper det är farligt att tänka att om han kan slå ut A så kan han slå ut B. Djokovic är en bättre tennisspelare än roddick. Djokovic är mycket Bättre Både defensivt och offensivt. Han har en sämre serve men en mycket bättre retur. Lu har spelat klart över sin förmåga. men BoL! :)

Kirtap 2010-06-30 07:10

Citat:

Ursprungligen postat av BiggieB (Inlägg 47823)
Roddick och djokovic är helt olika spelartyper det är farligt att tänka att om han kan slå ut A så kan han slå ut B. Djokovic är en bättre tennisspelare än roddick. Djokovic är mycket Bättre Både defensivt och offensivt. Han har en sämre serve men en mycket bättre retur. Lu har spelat klart över sin förmåga. men BoL! :)

Anser att 6 ggr är för högt som jag skrev, borde vara strax under 5 tycker jag. Lirar 2% där 6% är max

Kirtap 2010-06-30 08:16

Pironkova spelas redan nu inför imorgon, jag tror att oddsen kommer att falla en del, jag lirar till över 3 ggr på Betfair nu. Hon har bra mkt större chans än vad oddesen visar imo.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved