Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tennis (https://www.sharps.se/forums/tennis/)
-   -   Frågor/Kommentarer på Luckystrikes spel (https://www.sharps.se/forums/tennis/3273-fragor-kommentarer-pa-luckystrikes-spel/)

Kirtap 2010-08-06 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av Luckystrike (Inlägg 53441)
Nejnej, inte alls. Skulle i varje fall förvåna mycket. Spelmässigt är hon riktigt bra, men Zakopalova kommer aldrig vara ett allvarligt hot mot de allra bästa, hon är 28 år gammal och har 2a servar i ca 100-115 km/h, det är extremt dåligt. Nu hade Cirstea lite feber av vad jag fått höra, det var ska varit anl. till att hon grät under matchen, och kunde inte alls attackera 2a servarna, utan drog de flesta i nätet. Mot Na Li kanske Zakopalova vinner 25-30 % på 2a serven eller liknande.

OK!

Luckystrike 2010-08-06 22:22

Goerges tappade dessvärre 5-3 30-0 i egen serve, i avgörande set. Väldigt trist.

sodomyandlust 2010-08-06 22:23

Det var förjävla synd med Goerges, hon hade 5-3 egen serv 30-0 men Wozniacki vänder och bryter. Sen i tie break så döms en boll ut när den är mitt på linjen.

Jeezay 2010-08-06 22:24

TILT:idiot::idiot::idiot:

Danne 2010-08-06 22:38

Riktigt tråkigt med goerges men återigen är du helt rätt ute och det kommer tillbaka dom marginalerna.
hcp satt fint iaf... Tack för den lucky!!

Luckystrike 2010-08-06 22:48

Citat:

Ursprungligen postat av Danne (Inlägg 53515)
Riktigt tråkigt med goerges men återigen är du helt rätt ute och det kommer tillbaka dom marginalerna.
hcp satt fint iaf... Tack för den lucky!!

Ja, hcp satt ju, men även om man gick lite plus på matchen är det ingen positiv känsla jag har efter den :sad:

Danne 2010-08-06 22:49

Nästa vecka är det en riktigt intressant turnering i tennis...kommer det inga rekar där? Kanske förväxlar tävlingarna.

Lemasive 2010-08-06 22:52

Citat:

Ursprungligen postat av Luckystrike (Inlägg 53518)
Ja, hcp satt ju, men även om man gick lite plus på matchen är det ingen positiv känsla jag har efter den :sad:

Något jag lärt mig genom det här året är att man ska fan alltid safea upp damernas tennis, har för mig att du sa detsamma. Hoppas du gjorde det där vid 5-3.

Luckystrike 2010-08-06 22:56

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 53522)
Något jag lärt mig genom det här året är att man ska fan alltid safea upp damernas tennis, har för mig att du sa detsamma. Hoppas du gjorde det där vid 5-3.

Jo, det gjorde jag såklart.

Ja, är ju från Cincinatti i nästa vecka, väldigt bra startfält. Bla Federer, Nadal, Söderling, Clijsters, Sharapova, Azarenka etc men nej, tror inte jag hinner reka en massa därifrån också. Några spel kan det väl bli dock.

Zeppan 2010-08-07 01:37

Hehe ibland går det rätt ändå! Pinsamt värre så råka jag betta fel i fyllan, så det blev baghdatis istället för Georges :p som vann :) tackar dock ödmjukast för reken ändå :)

somekind 2010-08-07 03:09

Vart får du egentligen all din info om tennisen ifrån LS? Ser du alla matcherna eller läser du enormt mycket på nätet om spelarna och matcherna?

Luckystrike 2010-08-07 07:32

Citat:

Ursprungligen postat av somekind (Inlägg 53570)
Vart får du egentligen all din info om tennisen ifrån LS? Ser du alla matcherna eller läser du enormt mycket på nätet om spelarna och matcherna?

Hehe nej, det gör jag inte. En del matcher kollar jag på dock på, upp mot 4-5 matcher om dagen ibland. Infon får jag oftast av kontakter men ibland kollar jag även på nätet. Allting som jag hittar av intresse samlar jag sedan i min databas, så där kollar jag en del också.

Sedan kan jag också lägga till att jag följt båda tourerna noggrant de senaste 10 åren, och även spelat själv, så man har lärt sig en del av spelet.

Luckystrike 2010-08-07 07:44

Har ett ruskigt kanonspel på gång tror jag i volleyn, väntar på fler bolag att släppa odds först dock. Håll utkik om ni är intresserade, bör komma inom 1h.

Boone 2010-08-07 09:56

Citat:

Ursprungligen postat av Luckystrike (Inlägg 53582)
Har ett ruskigt kanonspel på gång tror jag i volleyn, väntar på fler bolag att släppa odds först dock. Håll utkik om ni är intresserade, bör komma inom 1h.

Låter spännande!

sahara 2010-08-07 10:05

1 timme? :sleep: .jag antar att du somnade om.

:)