![]() |
Citat:
OK! |
Goerges tappade dessvärre 5-3 30-0 i egen serve, i avgörande set. Väldigt trist.
|
Det var förjävla synd med Goerges, hon hade 5-3 egen serv 30-0 men Wozniacki vänder och bryter. Sen i tie break så döms en boll ut när den är mitt på linjen.
|
TILT:idiot::idiot::idiot:
|
Riktigt tråkigt med goerges men återigen är du helt rätt ute och det kommer tillbaka dom marginalerna.
hcp satt fint iaf... Tack för den lucky!! |
Citat:
|
Nästa vecka är det en riktigt intressant turnering i tennis...kommer det inga rekar där? Kanske förväxlar tävlingarna.
|
Citat:
|
Citat:
Ja, är ju från Cincinatti i nästa vecka, väldigt bra startfält. Bla Federer, Nadal, Söderling, Clijsters, Sharapova, Azarenka etc men nej, tror inte jag hinner reka en massa därifrån också. Några spel kan det väl bli dock. |
Hehe ibland går det rätt ändå! Pinsamt värre så råka jag betta fel i fyllan, så det blev baghdatis istället för Georges :p som vann :) tackar dock ödmjukast för reken ändå :)
|
Vart får du egentligen all din info om tennisen ifrån LS? Ser du alla matcherna eller läser du enormt mycket på nätet om spelarna och matcherna?
|
Citat:
Sedan kan jag också lägga till att jag följt båda tourerna noggrant de senaste 10 åren, och även spelat själv, så man har lärt sig en del av spelet. |
Har ett ruskigt kanonspel på gång tror jag i volleyn, väntar på fler bolag att släppa odds först dock. Håll utkik om ni är intresserade, bör komma inom 1h.
|
Citat:
|
1 timme? :sleep: .jag antar att du somnade om.
:) |